معتبرترین مکان برای خرید فالوور
واقعی و ایرانی اینستاگرام

خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام از گت‌ وایرال با بهترین کیفیت و قیمت به همراه پشتیبانی 24 ساعته.

instagram white48

خرید 250 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

7.400 تومان

instagram white48

خرید 500 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

14.800 تومان

instagram white48

خرید 1000 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

29.600 تومان

instagram white48

خرید 1500 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

44.000 تومان

instagram white48

خرید 3000 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

88.000 تومان

instagram white48

خرید 4000 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

118.000 تومان

instagram white48

خرید 5000 فالوور واقعی ایرانی

☑ فالوور ایرانی واقعی
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

135.000 تومان

instagram white48خرید فالوور واقعی به تعداد دلخواه

برای خرید فالوور واقعی ایرانی به تعداد دلخواه با کلیک بر روی دکمه “تماس بگیرید” با تیم پشتیبانی گت وایرال تماس بگیرید

وقتی شما فالوور واقعی خرید
می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

خرید فالوور ایرانی از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

نحوه خرید فالوور ایرانی واقعی
از گت‌‌وایرال چگونه است؟

خرید فالوور واقعی از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

مرحله 1

ابتدا با توجه به کسب و کار و هدف‌تون یکی از بسته‌های فالوور ایرانی اینستاگرام را انتخاب کنید و روی دکمه “سفارش دهید” کلیک کنید

مرحله 2

در این مرحله باید آیدی و یا همان یوزر نیم اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. آیدی شما باید بدون @ در فیلد مربوطه وارد شود

مرحله 3

در این مرحله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، و بعد از پرداخت موفق سفارش شما شروع شده و کد رهگیری به شما نمایش داده می‌شود

خرید فالوور ایرانی واقعی

خرید فالوور اینستاگرام همیشه هیجان انگیز است و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. فالوور را می‌توان تاثیرگذارترین و مهم‌ترین فاکتور در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به حساب آورد، در واقع هر کسی که وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شود، اولین چیزی که نگاه او را جذب می‌کند میزان فالوورهای پیج مورد نظر است و اینستاگرام هم نگاه ویژه‌ای به پیج‌هایی دارد که میزان فالوور بیشتری به نسبت سایر پیج‌ها دارند. به طور کلی میزان فالوور یک عامل مهم در رشد و شهرت شما در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام است.

خرید فالوور ایرانی واقعیاما آیا هر نوع فالووری می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟ قطعاً خیر، اگر شما در ایرانی زندگی می‌کنید بهترین گزینه برای شما خرید فالوور ایرانی است، چرا که مخاطبین و یا مشتریان شما عمدتاً ایرانی بوده و خرید فالوورهای خارجی و یا فیک و بی ارزش هیچ کمکی به رشد شما در اینستاگرام نمی‌کند، به همین دلیل است که خرید فالوور ایرانی بسیار پرطرفدار است.

جدول ویژگی‌های اصلی فالوور واقعی و ایرانی
😎 کیفیت  کیفیت فوق‌العاده
💲 قیمت  7400 تومان برای 250 فالوور
⏳ سرعت  آنی و فوری
⏬ ریزش  ریزش‌خیلی کم
⏱ پشتیبانی  پشتیبانی اختصاصی
⭐ گارانتی  ضمانت بهترین کیفیت و قیمت
🎯 نحوه ثبت سفارش  سفارش از طریق سایت

شما با خرید فالوور ایرانی مسیر را برای خود هموارتر کرده و در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به رقبایتان رشد را تجربه می‌کنید. بنابراین اگر به صورت جدید در اینستاگرام فعالیت می‌کنید و دوست دارید در کمترین زمان و با بهترین شکل ممکن در اینستاگرام مشهور شوید خرید فالوور ایرانی یک گزنیه مناسب برای شما است.

خرید فالوور واقعی

فالوور واقعی همانطور که از اسمش پیداست یک نوع فالوور است که وقتی شما اقدام به خرید آن می‌کنید، افراد و مخاطبین واقعی و اقدام به فالوو کردن شما می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که الگوریتم‌های اینستاگرام به صفحه شما به عنوان یک پیج جذاب و موفق نگاه کرده و شما را به دیگران نیز پیشنهاد بدهد.

خرید فالوور واقعی چیزی است که این روزها بسیار از افرادی که در اینستاگرام دارای یک کسب و کار هستند به دنبال آن هستند و از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده می‌کنند. خرید فالوور واقعی و ایرانی مزیت‌های فراوانی برای شما به دنبال خواهد داشت.

اولین مزیت آن این است که شما توسط افرادی واقعی فالوو می‌شوید که این به این معناست که شما مخاطب واقعی دارید و می‌توانید محصول خود را به آن‌ها پیشنهاد دهید و بازاریابی و فروش را انجام دهید. مزیت مهم و دیگر خرید فالوور واقعی اینستاگرام این است که با افزایش میزان فالوورهای واقعی شما، ارزش و اعتبار پیج شما نیز افزایش یافته و کسانیکه از آن به بعد صفحه شما را می‌بینند احساس امنیت و اعتماد بیشتری نسبت به پیج شما داشته و درصد فالوو شدن شما توسط آن‌ها بسیار بالا می‌رود. و این گونه است که خرید فالوور واقعی باعث توسعه‌ی کسب و کار شما می‌شود.

با خرید فالوور واقعی چه چیزی بدست می‌آورید؟

همانطور که بالاتر نیز به طور مختصر اشاره کردیم، خرید فالوور واقعی مزایای فروانی برای شما دارد، خرید فالوور واقعی دیگر همانند خرید فالوور فیک و خرید فالوور ارزان و خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش نبوده، و فقط به عدد فالوورهای شما اضافه نمی‌کند، این به این معنی است که شما افراد واقعی را در پیج اینستاگرام خود دارید و می‌توانید از این پتانسیل به نفع خود استفاده کرده و محصولات خود را به آن‌ها ارائه کرده و یا اگر خدمتی را ارائه می‌دهید، خدمات خود را عرضه کنید. این اولین و مهم‌ترین چیزی است که با خرید فالوور واقعی ایرانی بدست می‌آورید، افزایش مخاطبین واقعی شما.

با خرید فالوور واقعی چه چیزی بدست می‌آورید؟

دومین چیزی که شما فالوور واقعی به شما می‌دهد این است که دیگر شما نیاز نیست لایک، بازدید و کامنت برای پست‌های خود خرید کنید، چرا که این فالوور‌های واقعی اگر دوست داشته باشند پست‌های شما را لایک کرده و یا برایتان کامنت می‌گذارند، این دومین مزیتی که با خرید فالوور ایرانی واقعی بدست می‌آورد.

یکی دیگر از مزایای فالوور واقعی این است که باعث افزایش طبیعی فالوورهای شما در اینستاگرام می‌شود، این چگونه ممکن است؟ وقتی شما با خرید فالوور واقعی میزان فالوورهای خود را افزایش می‌دهید دید کاربری که وارد پیج‌ شما می‌شود به دلیل بالا بودن فالوور‌های شما نسبت به پیج شما تغییر کرده و به شما به عنوان یک مرجع و صفحه خوب نگاه می‌کند که فالوور‌های زیادی داشته و پست‌های پرمخاطبی دارد، بنابراین او نیز تصمیم می‌گیرد که پیج شما را فالوو کرده و به این ترتیب میزان فالوور‌های شما به طور طبیعی و بدون هیچ هزینه‌ای افزایش می‌یابد.

از دیگر مزایا فالوور ایرانی این است که درصد اعتماد کاربر به شما، کالاها و یا خدماتی که عرضه می‌کنید بسیار افزایش می‌یابد و کاربر با خیال آسوده به شما اعتماد کرده و از شما کالا و یا خدمات دریافت می‌کند، چرا؟ باز هم به همان دلیل همیشگی یعنی بالا بودن میزان فالوور‌های شما، داشتن فالوورهای زیاد این اطمینان را به مخاطبین شما می‌دهد که شما یک پیج قابل اعتماد و معتبر هستید و خرید از شما خطری برای آن‌‌ها به دنبال نخواهد داشت، به همین سادگی.

قبل از خرید فالوور واقعی ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت‌ محصول مهم است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از خرید فالوور واقعی به آن توجه داشته باشید قیمت سرویس مورد نظر است، شاید با خود فکر کنید که حال که قرار است فالوور ایرانی و واقعی خرید کنم حتماً هزینه‌ی گزافی برای آن بپردازم، اما در واقعیت اینطور نیست و شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه‌ی معقول برای صفحه خود فالوور های ایرانی خریداری کنید، البته توجه داشته باشید که قیمت برخی از فروشگاه‌ها برای فالوور ایرانی بسیار بالا بوده، بنابراین قبل از خرید قیمت‌‌ها را مقایسه کنید.

قبل از خرید فالوور واقعی ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کیفیت را بررسی کنید. کیفیت از دیگر مواردی است که باید قبل از خرید فالوور ایرانی به آن توجه داشته باشید، اگر محصول مورد نظر شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، شما عملاً پول خود را در هدر داده‌اید. فالوورهای ایرانی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و میزان ریزش آن بسیار کمتر از سایر انواع فالوور باشد، همیشه قبل از خرید فالوور واقعی کیفیت سرویس مورد نظر را بررسی کنید.

توضیحات محصول را بخوانید. همیشه در خرید‌های اینترنتی توضیحات محصول را مطالعه کنید، شاید در خرید‌های فیزیکی این موضوع آنقدرها هم اهمیت نداشته باشد چون شما به صورت مستقیم از فروشنده سوال کرده و فروشنده نیز به شما جواب می‌دهد، اما در خریدهای اینترنتی قضیه متفاوت است، شما باید خودتان توضیحات و خصوصیات هر محصول را مطالعه کنید، در مورد خرید فالوور ایرانی نیز این موضوع صدق می‌کند، و هر سرویس ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی داشته که شما باید به دقت آن‌ها را مطالعه کنید تا بعد از ثبت سفارش مشکلی برای شما بوجود نیاید.

پشتیبانی اهمیت دارد. پشتیبانی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در حوزه خرید و خدمات شبکه‌های اجتماعی به خصوص خرید فالوور واقعی به حساب می‌آید، چون در هر لحظه ممکن است شما در روند ثبت سفارش به مشکل بر بخورید و یا بعد از ثبت سفارش سولاتی برایتان بوجود بیاید، به همین دلیل پشتیبانی در دستری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه خوب است که باید حتماً آن را در نظر بگیرید.

سرعت ارسال و ریزش مهم است. سرعت ارسال و میزان ریزش از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید فالوور ایرانی به آن توجه داشته باشید، سرویس‌های مختلف سرعت‌های مختلفی داشته و میزان ریزش‌ آن‌ها نیز متفاوت است. بنابراین مهم است که شما قبل از خرید فالوور واقعی بدانید که سرویسی که قصد خرید آن‌ را دارید، با چه سرعتی به صفحه شما ارسال می‌شود و در چه مدت زمانی تکمیل می‌شود و همچنین میزان ریزش آن چه مقدار است، معمولاً این اطلاعات را می‌توانید در توضیحات محصول ببینید و یا از تیم پشتیبانی سوال کنید.

نحوه صحیح خرید فالوور ایرانی چگونه است؟

شاید شما به یکی از کاربران دائمی و همیشگی اینترنت مشکل خاصی در پروسه خرید فالوور واقعی نداشته باشید اما خیلی از کاربرانی که تجربه‌ی کمتری در استفاده از خدمات تحت وب دارند و تصمیم به خرید فالوور ایرانی گرفته‌اند، ممکن است در پروسه خرید فالوور به مشکل برخورده و یا سوالاتی ذهن‌ آن‌ها را به خود مشغول کند. به همین دلیل ما در این بخش تصمیم گرفتیم یک راهنما‌ی جامع در مورد نحوه تهیه فالوور ایرانی برای شما آماده کنیم که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.

نحوه صحیح خرید فالوور ایرانی چگونه است؟

گام اول: گام اول یک قدم قبل از انتخاب محصول است، در گام اول شما باید نیاز خود را مشخص کنید و با توجه به نیاز تصمیم به خرید بگیرید، وقتی شما از قبل میدانید که چه میزان فالوور ایرانی می‌خواهید زمان کمتری از شما گرفته می‌شود و از دیدن‌ بسته‌های مختلف فالوور سردرگم نمی‌شوید.

گام دوم: در گام دوم بعد از نهایی شدن تصمیم گیری برای تعداد فالوور‌ها، شما باید وارد صفحه مربوطه یعنی صفحه خرید فالوور واقعی شده و از میان بسته‌های موجود بسته مد نظر خود را انتخاب کنید، ما در گت‌وایرال سعی کرده‌ایم بسته‌های آماده فالوور ایرانی را با توجه سلایق مختلف بچینیم، اما اگر باز هم بسته‌ی مد نظر شما در میان بسته‌های آماده نبود می‌توانید بصورت مستقیم با ما تماس گرفته و به میزان دلخواه فالوور واقعی سفارش دهید، بعد از انتخاب بسته دکمه “سفارش دهید” را لمس کنید.

گام سوم: در قدم بعد برای نهایی کردن سفارش شما به صفحه وارد کردن اطلاعات پیج و انتخاب درگاه پرداخت هدایت می‌شوید. در این صفحه در قسمت سمت راست باید در ابتدا در باکس مشخص شده آیدی یا همان یوزر نیم پیج خود را وارد کنید در اینجا دقت کنید یوزر نیم اکانت خود را بدون هیچ کاراکتر اضافه‌ای همچون @ و غیره وارد کنید، و در باکس زیرین شماره تلفن همراه خود را با دقت وارد کنید. در سمت چپ نیز در صورت نیاز می‌توانید درگاه پرداخت را تغییر دهید که در حالت عادی نیازی به اینکار وجود ندارد.

گام چهارم: بعد از وارد کردن اطلاعات همانند یوزر نیم و شماره تلفن برای اطمینان یکبار دیگر یوزرنیم خود را بررسی کنید و از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید، و در نهایت بر روی دکمه “ثبت سفارش” بزنید، بعد از لمس این دکمه شما مستقیم وارد درگاه پرداخت اینترنتی می‌شوید، بعد از بالا آمدن درگاه مبلغ بسته انتخابی را پرداخت کنید و منتظر بمانید عملیات با موفقیت طی شود.

گام پنجم: اگر همه مراحل را درست انجام داده باشید پیغام پرداخت موفقیت آمیز را مشاهده می‌کنید و سفارش شما از همان لحظه و یا بعد از چند دقیقه استارت خواهد خورد، نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که بعد از پرداخت موفق کد رهگیری را در جایی مطمئن یادداشت کنید چرا که امکان دارد در آینده برای پیگیری پروسه تکمیل سفارش خود به آن نیاز داشته باشید.

سوالات مهم در مورد خرید فالوور واقعی و ایرانی

آیا خرید فالوور ایرانی واقعی موثر است؟

بله، در واقع فالوور واقعی ایرانی موثرترین نوع فالوور است که می‌توانید برای توسعه و رشد کسب و کار خود از آن استفاده کنید،‌ این نوع فالوور باکیفیت‌ترین نوع فالوور نیز به حساب می‌آید که به پیج اینستاگرام شما اعتبار و ارزش خاصی می‌دهد چرا که اکثر کسانی که شما را فالوور می‌کنند افراد واقعی بوده و می‌توانند در آینده تبدیل به مشتریان و یا مخاطبین اصلی پیج شما شوند.

آیا خرید فالوور واقعی ایرانی قانونی است؟

بله، در هیچ جا شما قانونی برای ممنوعیت خرید فالوور واقعی پیدا نمی‌کنید، تمام صفحات مشهور در اینستاگرام حداقل برای یکبار هم که شده از خدمات فالوور ایرانی برای پیج خود استفاده کرده‌اند. با خرید فالوور ایرانی واقعی مسیر پیشرفت شما بسیار هموارتر شده و شما می‌توانید در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به رقبا رشد کرده و در اینستاگرام مشهور شوید.

قیمت فالوور واقعی ایرانی چقدر است؟

فالوور واقعی ایرانی به نسبت سایر انواع فالوور از قیمت بالاتری برخوردار است و دلیلش هم بسیار روشن است، چرا که کیفیت این نوع فالوور بسیار بالا بوده و افراد فالوو کننده واقعی هستند. قیمت فالوور واقعی در سایت‌های مختلف متفاوت است اما در گت وایرال قیمت هر 500 عدد فالوور واقعی 14800 تومان است که ارزانترین قیمت را در بین سایر ارائه دهندگان دارا می‌باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
چت کنید
1
سلام، چطور می‌توانم به شما کمک کنم؟