خرید ویو استوری فوق‌العاده باکیفیت
و با قیمتی باورنکردنی!

🔴 ابتدا تعداد بازدید را انتخاب و سپس آیدی و شماره تماس خود را وارد کنید 🔴

  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
    13%تخفیف
  • 10000
    18%تخفیف
  • 25000
    21%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج بدون @

شماره موبایل

ویو استوری اینستاگرام
  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
    13%تخفیف
  • 10000
    18%تخفیف
  • 25000
    21%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج بدون @

شماره موبایل

ویو استوری اینستاگرام

  • سرعت بی‌نظیر
  • قوی‌ترین ویو در ایران
  • ویو همه استوری‌ها
  • ارسال 10k در هر ساعت
  • بدون ریزش

با افتخار، بیشتر از 17,320,000 بازدید ارسال شده!

وقتی شما بازدید استوری خرید
می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

خرید ویو استوری از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

نحوه خرید بازدید استوری
از گت‌‌وایرال چگونه است؟

چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن و تنها در 3 مرحله ویو استوری استوری خرید کنیم؟

مرحله 1

ابتدا با توجه به کسب و کار و هدف‌تون یکی از بسته‌های ویو استوری را انتخاب کنید و روی دکمه “سفارش دهید” کنید

مرحله 2

در این مرحله باید لینک استوری خود را از پیج اینستاگرام خود کپی کرده و در فیلد مربوطه جایگذاری کنید

مرحله 3

در این مرحله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، و بعد از پرداخت موفق سفارش شما شروع شده و کد رهگیری به شما نمایش داده می‌شود

نظر خریداران قبلی ویو استوری
از فروشگاه گت وایرال

beauty.for.ever@avatar 1

آموزش مراقبت از پوست

کیفیت عالی، قیمت مقرون بصرفه این‌ها دلایلی هستند که ما گت وایرال را برای خرید خدمات اینستاگرام از جمله بازدید استوری انتخاب کردیم.

star
best_khaneh@avatar 2

دکوراسیون منزل

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که واقعا از خدماتی که در دریافت کردم راضی بودم و تیم پشتیبانی در تمام مراحل کنار ما بود.

star
bartar_dooz@avatar 3

آموزش خیاطی

استفاده از سرویس‌های گت وایرال برای ما نتایج بسیار مثبتی به دنبال داشت و ما همچنان به عنوان یک مشتری همیشگی از خدمات این فروشگاه استفاده می‌کنیم.

star
uc.pubg2@avatar 4

فروش یوسی

یکی از سخت‌ترین کار‌ها برای ما پیدا کردن پلتفرمی معتبر و باکیفیت برای خرید بازدید استوری بود، چون قبلاً تجربه‌ی خوبی از این خرید خدمات اینستاگرام نداشتیم، اما خوشبختانه بعد از آشنایی با این سایت علاوه بر ویو استوری، دیگر تمام سرویس‌های مورد نیاز خودمون را از همین سایت خریداری می‌کنیم.

star
khoonegi.paz@avatar 5

آموزش آشپزی

سرعت ارسال برای من خیلی اهمیت داشت و این سایت از نظر سرعت ارسال و تحویل سفارش، دقیقاً همون چیزی بود که میخواستم.

star
stock.shoping@avatar 5

فروشگاه لپتاپ استوک

بعد از تهیه بازدید استوری و فالوور بدون ریزش از گت وایرال رشد ما در اینستاگرام بسیار سریع‌تر شد و به دنبال اون فروش ما نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

star

 

خرید بازدید استوری

اگر استوری را از اینستاگرام بگیریم، تقریباً هیچ چیزی از آن باقی نمی‌ماند، به جرات می‌توان گفت امروزه یکی از پراستفاده‌ترین بخش‌های اینستاگرام، استوری است. به همین دلیل است که امروزه خرید ویو استوری در کنار خرید لایک استوری، قابلیت جدید استوری اینستاگرام بسیار محبوب شده و طرفداران بسیاری دارد.

گت وایرال با داشتن هزاران مشتری راضی این افتخار را دارد که بهترین خدمات اینستاگرام نظیر: خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو igtv، خرید فالوور کلاب هاوس، خرید فالوور تیک تاک، خرید لایک تیک تاک و غیره را به شما عزیزان ارائه کند.

استوری یکی از قابلیت‌هایی که بود که در ابتدای کار طرفداران چندانی نداشته و مخالفان بسیاری داشت، اما رفته رفته استوری اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین قابلیت‌های اینستاگرام شد، تا جایی که امروزه همانطور که احتمالاً می‌دانید خیلی از افراد صرفاً برای مشاهده استوری‌های اینستاگرام وارد اپلیکیشن اینستاگرام می‌شوند. در واقع استوری امروزه به نوعی جای پست گذاری در اینستاگرام را گرفته و افراد به جای پست کردن فعالیت‌های روزانه خود از استوری استفاده می‌کنند.

با افزایش محبوبیت استوری، این روزها بازار خرید ویو استوری رونق گرفته و خیلی از افراد به دنبال خرید استوری اینستاگرام هستند. با توجه ایجاد این نیاز در بازار مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام اقدام به افزودن یک سرویس جدید به نام خرید بازدید استوری اینستاگرام نمودند که با استقبال خوبی نیز همراه شد.

خرید ویو استوری اینستاگرام

اما شاید این سوال برایتان به وجود آید که خریدن ویو استوری چه مزیتی برای ما به دنبال دارد؟ و چرا افراد به دنبال تهیه ویو استوری اینستاگرام هستند؟ افراد ممکن است دلایل زیادی برای خرید سین استوری اینستاگرام داشته باشند، خیلی از افراد با خرید بازید استوری حس خوبی پیدا می‌کنند و با افزایش اعتماد بنفس در آن‌ها می‌شود. گروهی دیگر نیز ممکن است برای افزایش اعتبار و ارزش صفحه اینستاگرام خود اقدام به خرید سین استوری استوری کنند.

خیلی دیگر از افراد با هدف بازاریابی و مارکتینگ اقدام به افزایش بازدید استوری خود می‌کنند چرا که خیلی از صفحات اینستاگرام آخرین اخبار، کدهای تخفیف، کمپین‌ها و فروش‌های ویژه خود را در استوری خود منتشر می‌کنند و صاحبان کسب و کار بدشان نمی‌آید استوری آن‌ها توسط افراد بیشتری دیده شود و باعث افزایش فروش و سود آوری برای آن‌ها شود.

بعد از خرید بازدید استوری چه اتفاقی می‌افتد؟

به محض انجام موفقیت آمیز تراکنش و تکمیل مرحله پرداخت، پروسه ارسال ویو‌های خریداری شده شروع شده و شما در کمترین زمان ممکن آن‌ها را دریافت می‌کنید. همچنین اگر سوالی برایتان به وجود آمده و یا با مشکل تاخیر در خرید و ارسال سفارش خود روبرو شدید می‌توانید سریعاً با تیم پشتیبانی ما بصورت آنلاین مشکل خود را در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود.

ما از معتبر‌ترین درگاه‌های پرداخت موجود در ایران نظیر زیبال و id pay استفاده می‌کنیم تا شما را 100% ایمن نگه داریم، چرا که یکی از اولویت‌های اصلی ما تامین امنیت شما است، ما هرگز از اطلاعات شما استفاده نکرده و آن‌ها بصورت 100 درصد ایمن نگه می‌داریم.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید نسبت به خرید فالوور بدون ریزش و خرید فالوور ارزان نیز اقدام کنید که در کنار خرید ویو اینستاگرام می‌توانند تاثیر چندین برابری را بر روی میزان رشد شما در اینستاگرام بگذارند.

چرا من باید ویو استوری تهیه کنم؟

خرید ویو استوری اینستاگرام یک حرکت عاقلانه است، زیرا ما در حال حاضر در زمانی زندگی می‌کنیم که بازدید استوری اینستاگرام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همانطور که میدانید زمانی که شما استوری یک شخص را در اینستاگرام مشاهده می‌کنید، صاحب آن اکانت متوجه می‌شود که شما آن استوری را دیده‌اید. بنابراین اگر شما بازدید استوری خریداری کنید لذت شنیدن اعلان‌های افراد بیشماری که استوری شما را بررسی می‌کنند را تجربه خواهید کرد.

ما با سرویس ویو استوری خود این نوید را به شما می‌دهیم که در مقایسه با رقبایتان پیشرفت بیشتری بکنید و خیلی زود‌تر به اهدافی که معین کرده‌اید دست بیابید. روزانه بیشتر از 500 میلیون نفر در سراسر دنیا از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند، بنابراین استفاده از استوری یک راه عالی برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما در اینستاگرام است.

بازدید استوری اینستاگرام باعث افزایش تعامل شما در اکانت اینستاگرامتان می‌شود و به کمپین‌های بازاریابی شما ارزش می‌بخشد. بنابراین اگر می‌خواهید با تعداد بیشتری از کاربران فعال در اینستاگرام در ارتباط باشید و رضایت مشتریان خود را تضمین کنید، می‌توانید از بسته‌های آماده ویو بازدید استوری واقعی موجود در گت وایرال استفاده کنید.

خرید ویو استوری از گت وایرال بسیار ساده است، بنابراین شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و فورا میزان بازدید استوری‌های خود در اینستاگرام را افزایش دهید. همانطور که میدانید میزان بازدید استوری‌های شما را هیچکس غیر از خود شما که صاحب اکانت هستید نمی‌تواند ببینید، بنابراین می‌توانید با بالا کشیدن صفحه استوری خود به بینندگان استوری خود دسترسی داشته باشید و سپس از تعداد ویو‌های استوری خود عکس بگیرید و آن را با فالوور‌های خود به اشتراک بگذارید.

وقتی کاربران شما مشاهده کننده که تعداد زیادی از استوری‌های شما استقبال کرده‌اند و آن را مشاهده کرده‌اند، خود به خود این حس به آن‌ها القا می‌شود که آن‌ها اگر استوری‌های شما را نبینند چیز مهمی را از دست داده‌اند، زیر مردم دوست دارند کاری را که دیگران انجام می‌دهند را انجام دهند، بنابراین از این به بعد افراد بیشتری استوری‌های شما را دنبال می‌کنند و بازدید استوری‌های شما افزایش می‌یابد.

قبل از خرید ویو استوری به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید ویو استوری به چه نکاتی توجه کنیم؟

از یک جای مطمئن خرید کنید. خرید از یک مکان مطمئن مهم‌ترین عاملی است که شما باید در هنگام خرید ویو استوری به آن توجه داشته باشید، متاسفانه افراد کلاه بردار بسیاری در کمین نشسته‌اند که با وعده‌های ترغیب کننده اقدام به کلاه برداری از شما کرده و حساب بانکی شما را خالی کنند، و یا صفحه اینستاگرام شما را از دسترس خارجی کرده و اقدام به فروش آن کنند. بنابراین قبل از هر چیز از قابل اطمینان بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

توضیحات سرویس را مطالعه کنید. تمام سرویس‌های مرتبط با خدمات اینستاگرام یک سری توضیحات دارند که خیلی از افراد هیچگونه توجهی به آن‌ها نکرده که در آینده ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. این مشخصات معمولاً اطلاعاتی در مورد سرعت ارسال، محدودیت‌ها و شرایط سرویس مورد نظر می‌باشد که توصیه می‌کنیم حتماً قبل از خرید آن‌ها را با دقت مطالعه کنید.

پشتیبانی اهمیت دارد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در هر خرید پشتیبانی است، حال می‌خواهد خرید حضوری باشد و یا اینترنتی. در مورد تهیه ویو استوری اینستاگرام نیز این موضوع صدق می‌کند و در هر لحظه شما ممکن است به مشکل برخورد کنید و یا سوالاتی در مورد نحوه ثبت سفارش برایتان بوجود بیاید که اینجاست که یک تیم پشتیبانی قوی می‌توان بسیار مفید باشد. بنابراین توجه داشته باشید فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید دارای یک تیم پشتیبانی قوی باشد.

قیمت مهم است. همیشه قیمت یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای خرید است. این موضوع در مورد خدمات اینستاگرام نیز وجود دارد. خیلی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش ویو استوری با قیمت‌های بسیار بالا می‌کنند و شما در واقع با اینکار فقط بخشی از بودجه خود را هدر می‌دهید، برای جلوگیری از خرید با قیمت بالا شما می‌بایست قیمت سایت‌های معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت یکی را برای خرید نهایی انتخاب کنید.

به کیفیت دقت کنید. منظور از کیفیت ویو استوری این است که سرویس مورد نظر از نظر سرعت در چه وضعیتی قرار دارد و کیفیت اکانت‌هایی که قرار است از استوری شما بازدید کنند به چه صورت است، و بسیاری موارد دیگر، کیفیت یکی دیگر از مواردی است که شما باید قبل از تهیه بازدید استوری به آن توجه داشته باشید چرا که بسیاری از فروشگاه‌ها اقدام به ارائه سرویس‌هایی بسیار بی‌کیفیت کرده که عملاً شما با خرید از آن‌ها پول خود را دور ریخته‌اید.

در هنگام ثبت سفارش دقت کنید. یکی از موارد بسیار رایج در مورد خرید خدمات اینستاگرام مخصوصاً ویو اینستاگرام مشکلاتی است که افراد در هنگام ثبت سفارش به آن برخورد می‌کنند، البته اگر شما کاربر فعال اینترنت هستید مشکلی برای افزایش ویو استوری نخواهید داشت، اما اگر اولین تجربه شما در خرید خدمات اینستاگرام است بهتر است راهنمای خرید را مطالعه کرده و یا از پشتیبان‌های سایت در مورد پروسه ثبت سفارش سوال کنید.

چگونه خرید بازدید استوری باعث محبوبیت در اینستاگرام می‌شود؟

زمانی که شما ویو اینستاگرام می‌خرید، تعداد بازید‌های استوری شما افزایش می‌یابد، با افزایش بازدید، رتبه استوری شما در فید استوری فالوور‌های شما نیز ارتقا یافته و بسته به تعداد بازدید استوری که شما خریداری کرده‌اید، استوری‌های شما در رتبه‌ی بالاتری به نمایش در می‌آید. و طبیعتاً هر چقدر استوری‌های شما در فید استوری دنبال کننده‌های شما در جایگاه بهتری قرار بگیرد، شانث دیده شدن استوری‌های شما توسط فالوورهایتان نیز افزایش می‌یابد.

اما وقتی فالوورهای بیشتری استوری شما را می‌بینند، استوری‌های شما را با افراد بیشتری به اشتراک می‌گذارند، بنابراین استوری‌های شما محبوب‌تر شده و میزان بازدید‌های آن افزایش یافته و ممکن است در این بین خیلی از افراد بعد از دیدن استوری‌های شما، وارد پیج شما شده و از محتواهای شما خوششان بیاید و شما را فالوو نیز بکنند، اینگونه است که می‌گوییم خرید ویو استوری اینستاگرام می‌تواند کسب و کار شما در اینستاگرام را به طور خارق‌العاده‌ای متحول سازد.

با خرید بازدید استوری چه چیزی بدست می‌آورید؟

بالاتر به صورت خلاصه به برخی از مزیت‌های خرید ویو استوری اشاره کردیم. شما با افزایش ویو استوری چیز‌های زیادی بدست می‌آورید و افزایش ویو استوری می‌تواند بسیار برای شما مفید باشد به ویژه اگر شما یک کسب و کار اینستاگرامی داشته باشید و برای موفقیت آن تلاش کنید.

خرید بازدید استوری روشی معمول برای رشد پیج‌های اینستاگرامی است. در ادامه بصورت موردی به برخی از چیز‌هایی که شما با تهیه ویو استوری بدست می‌آورید اشاره خواهیم کرد.

  • از الگوریتم‌های اینستاگرام می‌خواهد که پست شما در اکسپلور اینستاگرام اضافه کند تا به این وسیله اکانت اینستاگرام شما و پست‌های شما در اینستاگرام بیشتر دیده شود و بعد از دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام، پیج شما به طرز غیر قابل باوری رشد کرده و مخاطبان زیادی را از این طریق بدست می‌آورید.
  • از دیگر مزایای افزایش بازدید استوری افزایش بازدید ارگانیک پیج شما افزایش یافته و همین امر باعث محبوبیت و مشهور شدن بیشتر شما در اینستاگرام و باعث جذب فالوورهای طبیعی برای شما می‌شود.
  • می‌تواند باعث افزایش بازدید‌های شما در سایر پلتفرم‌های شما همانند بلاگ شما، فروشگاه آنلاین شما و سایر شبکه‌های اجتماعی شما شود، اگر در پیج خود لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر و وبلاگ خود را گذاشته باشد.
  • همچنین باعث افزایش میزان تعامل شما در اینستاگرام می‌شود که خود یک از فاکتور‌های اصلی برای رشد یک اکانت اینستاگرامی و توجه بیشتر الگوریتم‌های اینستاگرام برای اکانت شما می‌شود و بازدید طبیعی استوری شما را در اینستاگرام افزایش می‌دهد و به دنبال آن بازدید عکس و ویدیو‌های شما نیز افزایش می‌یابد.
  • از دیگر مزایای افزایش بازدید استوری این است که در دراز مدت به افزایش میزان طبیعی فالوور‌های شما و افزایش فالوورهای واقعی شما در اینستاگرام کمک می‌کرد.

همه‌ی مزایای گفته شده از طرق گوناگون می‌تواند برای حساب‌های تجاری در اینستاگرام مفید باشند. اگر از افزایش استوری بصورت هوشمندانه استفاده کنید می‌تواند به صورت قابل توجهی باعث افزایش میزان فروش محصولات شما و مهم‌تر از همه افزایش برندینگ شما در اینستاگرام و فضای وب شود و در عین حال کمپین‌های بازاریابی شما را تاثیرگذارتر می‌کند.

افزایش بازدید استوری مزایای بالقوه زیادی را ارائه می‌ دهد و اگر شما تصمیم به خرید ویو استوری گرفته‌اید، getviral بهترین گزینه برای شما است.

چرا بیزینس‌های اینستاگرامی ویو استوری خرید می‌کنند؟

اکانت‌هایی که در اینستاگرام یک بیزینس را صاحب هستند به دنبال راهی مناسب برای افزایش بازدید و اعتبار خود هستند. بنابراین آن‌ها مشتاقانه منتظر خرید ویو‌های استوری اینستاگرام هستند تا بدین وسیله بتوانند بهبود بازدید و ترافیک برای اکانت اینستاگرام خود داشته باشند و اکانت اینستاگرام آن‌ها توسط افراد بیشتری دیده شود.

تهیه بازدید استوری اینستاگرام به افزایش محبوبیت اکانت‌های اینستاگرامی در مدت زمان کوتاهی کمک می‌کند. همچنین به اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام کمک می‌کند تا میزان دیده شدن استوری‌های آن‌ها افزایش یابد.

نحوه خرید بازدید استوری چگونه است؟

خرید ویو استوری اینستاگرام چگونه است؟

شاید باورتان نشود اما خرید استوری اینستاگرام یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید. شما تنها در چند مرحله ساده می‌توانید به راحتی در چند دقیقه نسبت به خرید استوری اینستاگرام اقدام کنید. در ادامه به طور مفصل مراحل خرید ویو استوری در گت وایرال را شرح می‌دهیم.

1. در مرحله اول شما باید از صفحه خرید ویو استوری با توجه به نیاز خود سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از 500 تا 100هزار بازدید استوری خریداری کنید. بعد از مشخص کردن نیاز خود بسته مورد نظر خود را پیدا کرده و روی گزینه “سفارش دهید” کلیک کنید.

2. بعد از انتخاب سرویس مورد نظر و کلیک بر روی گزینه سفارش دهید، شما وارد صفحه تسویه حساب می‌شوید، در این صفحه تنها کافی است که شما در فیلد مشخص شده آیدی یا همان یوزر نیم اینستاگرام خود و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. و در صورت تمایل درگاه پرداخت خود را انتخاب کنید (درگاه بصورت پیشفرض روی زیبال تنظیم شده است) بعد از وارد کردن اطاعات پیج خود و شماره تلفن همراه خود بهتر است یکبار دیگر مقادیر وارد شده را چک کنید و از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید، سپس بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

3. بعد از کلیک روی گزینه ثبت سفارش شما وارد درگاه پرداخت شده و می‌بایست اطلاعات حساب خود را وارد کرده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید، بعد از پرداخت موفق به شما یک کد رهگیری نمایش داده می‌شود که می‌بایست این کد را یادداشت فرمایید تا در صورت نیاز به پیگیری سفارش از آن استفاده کنید.

به همین سادگی شما در 3 مرحله کاملاً ساده می‌توانید به تعداد دلخواه نسبت به خرید بازدید استوری اقدام فرمایید، اگر باز هم در روند ثبت سفارش با مشکلی روبرو شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی گت وایرال در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

چرا ما بهترین سرویس ویو استوری را ارائه می‌دهیم؟

آیا مشتاق این موضوع هستید که بدانید که چرا با از گت وایرال استوری اینستاگرام خرید کنید؟

ما در گت وایرال بهترین پیشنهادات را برای خرید بازدید استوری به شما می‌دهیم، قیمت سرویس‌های ویو استوری ما به نسبت سایر رقبا بسیار مناسب‌تر بوده و از دیگر ویژگی‌های ویو استوری ما این است که ما در سریع‌ترین زمان ممکن بازدید‌های استوری خریداری شده را به شما تحویل می‌دهیم.

همچنین زمانی که شما از ما بازدید استوری خرید می‌کنید ما بازدید‌های واقعی را برای شما ارسال می‌کنیم که می‌تواند در بهبود اکانت شما بسیار موثر باشد.

از دیگر مزیت‌هایی که سرویس‌های ما به نسبت سایر سایت‌ها دارد این است که ما بصورت 24 ساعته از کاربران خود پشتیبانی می‌کنیم و از نظر کیفیت خدماتی بی‌نظیر به شما ارائه می‌دهیم، و ویو‌های که ارسال می‌کنیم ریزش نداشته و شما به همان میزان که بازدید استوری خرید می‌کنید بازدید استوری دریافت می‌کند و حتی ما به عنوان هدیه همیشه مقداری بیشتر بازدید استوری برای شما ارسال می‌کنیم.

تمام موارد گفته شده و بسیاری موارد دیگر باعث می‌شود که گت‌وایرال بهترین گزینه برای خرید ویو استوری اینستاگرام باشد.

آیا خرید سین استوری بی خطر است؟

بله بی خطر است، همانطور که بالاتر گفتیم یکی از مهم‌ترین موارد برای ما امنیت کاربران است. ما اقدامات متعددی را برای تامین امنیت کاربران و محرمانه بودن اطلاعات شما انجام می‌دهیم. ما به هیچ عنوان رمز عبور و اطلاعات شما را در دسترس هیچکس قرار نمی‌دهیم و فقط خود شما به پسورد و اطلاعات ورودتان دسترسی دارید.

حریم خصوصی کاربران برای من بسیار با اهمیت را دارد، ما هزاران مشتری راضی از سرتاسر جهان داریم که از سرویس ویو استوری ما استفاده می‌کنند، و خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای خدمات و رضایت مشتریان قبلی، آن‌ها همچنان به سفارش‌های خود ادامه می‌دهند.

سوالات مهم در مورد خرید بازدید استوری

خیر، خرید سرویس ویو استوری هیچگونه منع قانونی نداشته و شما با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید بازدید استوری اینستاگرام کنید. شما در هیچ جا قانونی را پیدا نخواهید کرد که در آن خرید ویو استوری اینستاگرام منع شده باشد. خیلی از صفحات بزرگ اینستاگرام حداقل برای یکبار هم که شده اقدام به افزایش ویو استوری خود کرده‌اند.

خیر، بعد از 24 ساعت شما دیگر قادر به دیدن افرادی که استوری شما را دیده‌اند نیستید. البته تا مدت کوتاهی می‌توانید تعداد ویو‌های استوری خود را مشاهده کنید.

بله، تنها شخصی که می‌تواند به اطلاعات بازدید و افراد بازدید کننده از استوری اینستاگرام دسترسی داشته باشد خود شما هستید یعنی شخص صاحب اکانت. البته شما می‌توانید برای نشان دادن میزان محبوبیت خود تعداد بازدید‌های استوری‌هایتان را با فالوور‌های خود به اشتراک بگذارید.

قیمت ویو استوری اینستاگرام در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما ما در گت‌وایرال همواره سعی کرده‌ایم در کنار ارائه سرویس‌هایی با بهترین کیفیت، کمترین قیمت‌ها را نیز برای محصولات خود در نظر بگیریم، قیمت ویو استوری اینستاگرام در گت وایرال از 2950 شروع می‌شود، همچنین شما با خرید در تعداد بالا می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العاده ما نیز استفاده کنید.

پروسه خرید ویو اینستاگرام بسیار ساده است. شما ابتدا میزان بازدیدی که نیاز دارید را انتخاب می‌کنید و بعد از آن باید یکسری اطلاعات مربوط به پیج اینستاگرام خود را جای مربوطه وارد کنید و در مرحله آخر بعد از ثبت سفارش و پرداخت سرویس خریداری شده برای شما ارسال می‌شود. در مرحله ثبت سفارش هر گونه مشکلی داشته باشید می‌توانید با تیم پشتیبانی مشکل خود را در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
چت کنید
1
سلام، چطور می‌توانم به شما کمک کنم؟