خرید فالوور فوق‌العاده ارزان
اینستاگرام با کیفیتی بی‌نظیر!

🔴 ابتدا نوع فالوور (ارزان بدون‌ریزش یا ایرانی و واقعی ارزان ) را انتخاب، و سپس تعداد فالوور مد نظرتان را انتخاب کنید 🔴

  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
    4%تخفیف
  • 10000
    9%تخفیف
  • 25000
    12%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
  • 10000
    9%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

فالوور ارزان بدون‌ریزش
  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
    4%تخفیف
  • 10000
    9%تخفیف
  • 25000
    12%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

فالوور ایرانی و واقعی ارزان
  • 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 2500
  • 5000
  • 10000
    9%تخفیف
4,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

فالوور ارزان بدون‌ریزش

  • قیمت بی‌نظیر
  • جبران ریزش یکساله
  • ارسال فوری و سریع
  • کیفیت خیلی خوب

با افتخار، بیشتر از 12,410,000 فالوور ارسال شده!

وقتی شما فالوور ارزان خرید
می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

خرید فالوور ارزان اینستاگرام از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

نحوه خرید فالوور ارزان
از گت‌‌وایرال چگونه است؟

خریدن فالوور اینستاگرام ارزان کار چندان سختی نیست، در ادامه به صورت مختصر مراحل اینکار را توضیح می‌دهیم.

مرحله 1

ابتدا با توجه به کسب و کار و هدف‌تون یکی از بسته‌های فالوور ارزان اینستاگرام را انتخاب کنید و روی دکمه “سفارش دهید” کلیک کنید

مرحله 2

در این مرحله باید آیدی و یا همان یوزر نیم اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. آیدی شما باید بدون @ در فیلد مربوطه وارد شود

مرحله 3

در این مرحله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، و بعد از پرداخت موفق سفارش شما شروع شده و کد رهگیری به شما نمایش داده می‌شود

افرادی که قبلاً از گت‌ وایرال فالوور
ارزان تهیه کرده‌اند چه می‌گویند؟

saba_shop@لوگو

فروشگاه شال و روسری

ما یک تیم جوان و پرانگیزه بودیم که تازه کسب و کار خودمون رو راه‌اندازی کرده‌ بودیم، و با کمک خدمات گت وایرال تونستیم سرعت پیشرفتمون رو افزایش بدیم.

star
best.beauty@لوگو

بلاگر زیبایی

من بودجه‌ی چندانی برای خرید فالوور نداشتم و از طرفی نمی‌خواستم فالوور‌هایی که میخرم بی‌کیفیت باشه، بعد از بررسی چند سایت از این سایت فالوور ارزان خریدم و واقعاً منو حیرت زده کرد!

star
hamed_n@لوگو

رشد و توسعه‌ی فردی

کسایی که توی اینستاگرام فعالیت دارن می‌دونن که پیدا کردن یک فروشگاه مناسب برای خرید فالوور کمی دشواره، من از طریق یکی از دوستان با گت‌وایرال آشنا شدم و بعد از یکبار خرید تبدیل به مشتری دائمی‌شون شدم.

star
dr.narimani@لوگو

جراح زیبایی

با اینکه من سرویس فالوور ارزان قیمت رو تهیه کردم اما به نسبت قیمتش کیفیت فوق‌العاده‌ای داشت و واقعاً راضی کننده بود.

star
insta_bedoon@لوگو

رشد پیج اینستاگرام

فالوور‌ها خیلی سریع به پیج من سرازیر شدن و تیم پشتیبانی خیلی با حوصله به تمام سولات پاسخ دادن و راهنمایی کردن.

star
big.bangg@لوگو

اخبار علمی

من در اولین سفارش خود کمی شک داشتم، برای همین میزان خیلی کمی سفارش ثبت کردم، ولی بعد از مطمئن شدن از کیفیت خوب و قیمت مناسب سفارشات بیشتری ثبت کردم.

star

 

خرید فالوور ارزان

فالوور یا دنبال کننده ارزان اینستاگرام به چه معناست؟ فالوور ارزان همانطور که احتمالاً حدس می‌زنید یکی از انواع فالوور است که از قیمت کمتری به سایر انواع فالوور برخوردار است و گزینه‌ای مناسب برای کسب و کار‌هایی با بودجه اندک است، البته این نوع فالوور با اینکه قیمت ارزانی دارد اما کیفیت مناسبی داشته و نقش مهمی در موفقیت شما در اینستاگرام دارد، به همین دلیل است امروزه خرید فالوور اینستاگرام به عنوان یکی از قدم‌ های لازم و ضروی برای اکانت‌های اینستاگرامی شناخته می‌شود.

البته اگر شما بودجه‌ای مناسبی برای خدمات اینستاگرام در نظر گرفته‌اید پیشنهاد می‌کنیم خرید فالوور واقعی، خرید فالوور بدون ریزش و خرید فالوور فیک را نیز در برنامه‌های خود بگنجانید، اگر بتوانید ترکیبی از سرویس‌های گفته را تهیه نمایید بهترین نتایج نصیب شما می‌شود.

اگر شما از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید و در گذشته به دنبال تهیه خدمات اینستاگرام جستجو کرده‌اید به احتمال زیاد نام گت وایرال به گوشتان خورده است. فروشگاه گت‌وایرال سال‌هاست که سعی دارد با ارائه خدمات باکیفیت به کسب‌ و کار‌های اینستاگرامی کمک کند و مسیر رشد آن‌ها را هموارتر سازد.

یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصر به فرد اینستاگرام قابلیت فالوو کردن یا دنبال کردن افراد است، که می‌توان از آن به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌ای این شبکه‌ی اجتماعی نام برد، برای همین است که دنبال کننده‌ها در اینستاگرام بسیار اهمیت داشته و فالوور بیشتر به معنای محبوبیت بیشتر است. برای همین است که بسیار از افراد به دنبال تهیه فالوور اینستاگرام ارزان  هستند.

اما واقعاً چرا فالوور ارزان؟ فالوور ارزان یک راه حل مناسب برای کسانی است که بودجه‌ی زیادی برای تبلیغات پر هزینه در اینستاگرام نداشته و به دنبال یک راه ارزان قیمت تر برای افزایش مخاطبین صفحه اینستاگرام خود هستند. به همین دلیل است که امروزه مقوله فالوورهای ارزان قیمت در اینستاگرام بسیار پرطرفدار شده است.

خرید فالوور ارزان

شاید با خود فکر کنید که تهیه فالوور ارزان هیچ سودی برای من نداشته و من عملاً پول خود را هدر می‌دهم، اما باید به شما بگویم که شما کاملاً در اشتباه هستید، افراد بسیاری را در اطرافیان خود دیده‌ام که با استفاده از همین فالوور‌های ارزان رشد فوق‌العاده‌ای را در کسب و کار اینستاگرامی خود تجربه کرده‌اند. کار اصلی که فالوور ارزان انجام می‌دهد این است که برای مخاطبین حقیقی شما یک احساس امنیت ایجاد کرده و اعتبار پیج شما را افزایش می‌دهد.

اما مهم‌ترین ویژگی فالوور ارزان بر خلاف سایر انواع فالوور‌های اینستاگرام، قیمت آن است، و همین قیمت مناسب باعث شده است که فالوور ارزان اینستاگرام  همانند انقدر محبوب شود. در واقع شما با پرداخت یک هزینه‌ی ناچیز می‌توانید چندین هزار فالوور ارزان خریداری کرده و به این طریق در مدیریت بودجه خود نیز صرفه جویی می‌کنید، بطور کلی اگر دوست دارید خیلی سریع در اینستاگرام رشد کنید، خرید فالوور ارزان اینستاگرام یک گزینه مناسب برای شما است.

آیا فالوور ارزان کیفیت خوبی ندارد؟

از کودکی در ذهن بسیار از ما این تفکر شکل گرفته است که اگر چیزی ارزان است حتماً کیفیت نامطلوبی داشته و محصول و یا سرویس گرانتر به معنای کیفیت بهترین است. ما به طور کامل این موضوع را رد نمی‌کنیم اما این موضوع همیشه و در همه جا صدق نمی‌کند و همیشه ارزان بودن به معنای کیفیت بد نیست.

آیا فالوور ارزان کیفیت خوبی ندارد؟

حال این موضوع در مورد سرویس دنبال کننده ارزان قیمت نیز بسیار پرسیده می‌شود و اکثر افراد گمان می‌کنند چون این سرویس قیمت ارزانی دارد حتماً کیفیت خوبی ندارد، اما آن‌ها سخت در اشتباه‌اند، چرا که ما همیشه بر خلاف سایر فروشگاه‌ها کیفیت را در اولویت قرار داده و سعی می‌کنیم با کم کردن حاشیه سود قیمت محصولات را کاهش دهیم نه اینکه کیفیت سرویس‌ها را کاهش بدهیم. بنابراین اگر در کیفیت محصولات شک دارید ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در گت وایرال باکیفیت‌ترین سرویس‌های ایران را می‌توانید پیدا کنید.

قبل از خرید فالوور ارزان ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید فالوور ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

فرقی نمی‌کند که شما تصمیم به خرید یکی از خدمات اینستاگرام دارید و یا یک کالای فیزیکی، قبل از خرید باید در مورد چیزی که قصد خرید آن را دارید تحقیق کنید تا یک خرید موفق را تجربه کنید. در مورد فالوور ارزان نیز این موضوع صدق می‌کند و شما باید قبل از خرید فالوور اینستاگرام ارزان برخی از نکات مهم و ضروری را در نظر داشته باشید.

توضیحات سرویس مورد نظر را بخوانید. یکی از اولین اقدامات این است که حتماً باید توضیحات محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کنید، چرا که سرویس‌های فالوور ارزان انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند، برای همین است که تاکید می‌کنیم قبل از خرید توضیحات را مطالعه کنید تا بعداً سوال یا ابهامی به وجود نیاید، حتی اگر سوالی در مورد سرویسی داشته باشید می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

قیمت ارزان به معنای کیفیت بد نیست! کلمه ارزان در کشور ما یک بار معنایی غلط را به دوش می‌کشد و آن هم این است که سرویس و یا جنس ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نیست. اما این باور همیشه درست نبوده و محصولات و یا سرویس‌های ارزان قیمتی هستند که از کیفیت خوبی برخوردارند، در مورد افزایش فالوور ارزان نیز این موضوع دقیقاً وجود دارد، فکر نکنید حال که قرار است فالوور ارزان خریداری کنید نباید انتظار کیفیت مطلوب را داشته باشید.

میزان ریزش را در نظر بگیرید. ریزش در خدمات اینستاگرام یک امر طبیعی بوده و در تمام سرویس‌های اینستاگرام وجود دارد،‌ و فالوور ارزان نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین توجه داشته باشید که وقتی فالوور اینستاگرام ارزان خریداری می‌کنید، باید میزان ریزش احتمالی را نیز در نظر داشته باشید. معمولاً اطلاعات ریزش و سرعت ارسال و سایر اطلاعات را می‌توانید در توضیحات محصول مطالعه کنید.

با توجه به نیاز خود خرید کنید. موضوع مهم دیگری که باید قبل از خرید فالوور ارزان اینستاگرام به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به وضعیت صفحه اینستاگرام خود و با برنامه اقدام به تهیه فالوور ارزان بکنید، یعنی اگر عمر صفحه شما تنها چند ساعت و یا یک روز است نباید میزان زیادی فالوور ارزان خریداری کنید، چرا که اینکار جز هدر دادن بودجه شما سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت، شما می‌توانید با خرید دنبال کننده ارزان اینستاگرام در زمان درست تاثیر شگفت‌انگیزی را مشاهده کنید.

پشتیبانی بسیار اهمیت دارد. یکی دیگر از مهم‌ترین نکات که باید در تمام خرید‌های اینترنتی به آن توجه داشته باشید این است که فروشگاه مورد نظر از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار باشد. موضوع پشتیبانی در مورد خدمات شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً اینستاگرام بسیار اهمیت دارد، چون هر لحظه ممکن است شما در روند ثبت سفارش و یا بعد از سفارش و در هنگام دریافت سفارش خود را مشکل برخورد کنید، پس فراموش نکنید که پشتیبانی بسیار مهم است.

آیا خرید فالوور ارزان از گت وایرال امن است؟

یکی از سوالات رایجی که کاربران از ما می‌پرسند این است که آیا ما می‌توانیم به گت‌وایرال برای خرید فالوور ارزان اعتماد کنیم؟ اگر بخواهیم به طور خلاصه به شما پاسخ دهیم، بله، ما این اطمینان را به شما می‌هیم که گت‌وایرال امن‌ترین مکان برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان است.

آیا خرید فالوور ارزان از گت وایرال امن است؟

از روز اول یکی از دغدغه‌های اصلی ما ایجاد محیطی امن و قابل اطمینان برای خرید ساده و ایمن انواع خدمات اینستاگرام بوده است و خداروشکر تا به امروز در این امر موفق بوده‌ایم. شما برای سفارش فالوور ارزان از گت‌‌وایرال تنها کافی است آیدی و یا همان یوزر نیم خود را وارد کنید و ما هیچ اطلاعات اضافه‌ای همانند رمز اکانت اینستاگرامتا‌ن را از شما درخواست نمی‌کنیم و یا اطلاعات شخصی دیگری همانند اسم و فامیل شما را نیز دریافت نمی‌کنیم.

همچنین سایر اطلاعات شما همانند آیدی اکانت شما نیز نزد ما تا ابد محفوظ می‌ماند و هیچکس به این اطلاعات دسترسی نداشته. ما برای عدم دسترسی اطلاعات شما آن‌ها را با آخرین متد‌ها رمز نگاری می‌کنیم تا درصد دسترسی و مشاهده این اطلاعات تقریباً به صفر برسد. بنابراین اگر به دنبال پلتفرمی مناسب و 100% ایمن برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام هستید ما این قول را به شما می‌دهیم که پلتفرمی ایمن‌تر از گت‌ وایرال پیدا نخواهید کرد.

بعد از خرید فالوور ارزان چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از خرید فالوور ارزان چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که مراحل ثبت سفارش و خرید فالوور اینستاگرام ارزان را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارید و مرحله نهایی یعنی پرداخت نهایی را پشت می‌گذارید، بلافاصله سرور‌های گت وایرال به صورت اتوماتیک به میزان سفارش شما، فالوور‌ها را به سمت پیج شما ارسال می‌کنند.

این فالوور‌ها در مدت زمان کوتاهی یکی پس از دیگری به پیج شما اضافه می‌شوند و شما می‌توانید شاهد سرعت بالای ارسال فالوور ارزان گت وایرال باشید. لازم به ذکر است که ما همیشه با توجه به سرویس انتخابی شما مقداری فالوور ارزان به عنوان هدیه برای شما ارسال می‌کنیم تا جبران ریزش احتمالی فالوورها شود.

بعد از تکمیل سفارش شما، شما باید با یک برنامه درست و منظم اقدام به تولید محتوای مرتبط و باکیفیت در حوزه خود بکنید تا بیشترین تاثیر را از فالوورهای ارزان خریداری شده ببینید. اینگونه است که شما می‌توانید بیشتری استفاده از فالوور‌های ارزان بکنید. پس فراموش نکنید که فعالیت مستمر و تولید محتوای خوب می‌تواند به عنوان یه موتور جلورونده شما را به صورت انفجاری در اینستاگرام رشد دهد.

چرا گت‌وایرال بهترین مکان برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام است؟

این سوال بسیار از ما پرسیده می‌شود که چرا با وجود این همه فروشگاه ارائه خدمات اینستاگرام ما باید getviral را انتخاب کنیم؟ این سوال بسیار به جا و درست است در ادامه برخی از مزایای رقابتی فروشگاه گت وایرال به نسب بقیه رقبا را بررسی خواهیم کرد.

چرا گت‌وایرال بهترین مکان برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام است؟

یکی از اولین  مواردی که ما در گت وایرال مفتخر به انجام آن هستیم پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته است، از نظر ما پشتیبانی مهم‌ترین بخش هر فروشگاه است، اگر شما تیم پشتیبانی خوبی نداشته باشید، قطعاً اکثر مشتریان شما ناراضی بوده و دیگر سمت فروشگاه شما نخواهند آمد، ما در سال‌های فعالیت خود در این حوزه سعی کرده‌ایم به معنای واقعی پشتیبانی از مشتریان خود را انجام دهیم.

همانطور که میدانید فعالیت یک کسب و کار در یک حوزه در مدت زمان طولانی نیازمند تلاش فراوانی بوده و تنها افراد اندکی موفق به اینکار می‌شوند و اگر کسی در یک حوزه چند سال بصورت مستمر در حال فعالیت باشد آن را به عنوان یک مرجع در آن حوزه می‌شناسند و از اعتبار بالایی برخوردار است، تیم گت وایرال این افتخار را دارد که بیشتر از 6 سال است انواع خدمات اینستارگرام به مشتریان خود ارائه می‌دهد و امروزه به عنوان یک مرجع در این زمینه شناخته می‌شود.

اگر بخواهیم وارد بحث‌های فنی و مزیت‌های کیفیت و فنی گت وایرال به نسبت سایر رقبا بشویم ممکن است کمی حوصله سر بر باشد، اما اگر بخواهیم بصورت کلی به برخی از برتری‌های گت وایرال به نسبت سایر رقبا اشاره کنیم می‌توانیم به: کیفیت عالی محصولات و سرویس‌های ارائه شده، ضمانت بهترین قیمت در بین سایر رقبا، تنوع بی‌نظیر سرویس‌ها و پوشش تمام نیاز‌های کاربر، داشتن بستری ساده و راحت برای ثبت سفارش راحت در کمتر از چند دقیقه اشاره کرد.

با خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه چیزی بدست می‌آورید؟

با خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه چیزی بدست می‌آورید؟

شاید خیلی از شما با خود بگویید که این فالوورهای ارزان حتماً کارایی خاصی جز بالا بردن عدد فالوورهای ما نداشته و تاثیر چندانی در روند رشد کسب و کار اینستاگرام ما ندارند، اما باید به شما بگویم که موضوع به این سادگی که شما فکر می‌کنید نبوده و خرید فالوور اینستاگرام ارزان می‌تواند تحولی عظیم در مسیر موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام ایفا کند. در ادامه به برخی از مزایای خریدن فالوور ارزان اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

اولین چیزی که شما با خرید فالوور اینستاگرام ارزان بدست می‌آورید این است که این نوع فالوور درست است که کیفیت فالوور واقعی را ندارد اما با این وجود می‌تواند باعث افزایش طبیعی فالوور‌های شما شود، یعنی شما با استفاده از فالوور های ارزان می‌توانید فالوورهای طبیعی و واقعی بدست بیاورید، اما چگونه اینکار ممکن است؟

بعد از اینکه شما با استفاده از فالوور ارزان اقدام به افزایش عدد فالوور‌های پیج خود کردید، افرادی که وارد پیج شما می‌شوند و از دنبال کنندگان آن حوزه هستند حتماً پیج شما را مشاهده می‌کنند، و اولین چیزی که افراد در هنگام مشاهده یک پیج به آن توجه می‌کنند، عدد فالوورهای آن پیج است.

در واقع در فضای امروز اینستاگرام عدد فالوورهای هر پیج معیاری شده است برای سنجش میزان مفید بودن یک پیج در اینستاگرام، و بعد از اینکه کابری متوجه می‌شود که پیج شما دنبال‌ کننده‌های زیادی دارد، اگر آن کاربر به موضوع پیج شما علاقه داشته باشد، به احتمال خیلی زیاد اقدام به فالوور کردن پیج شما کرده و با خود می‌گوید قطعاً این پیج محتوای مفیدی تولید می‌کند که اینهمه دنبال کننده دارد. و اینگونه است که شما با خرید فالوور اینستاگرام ارزان به راحتی می‌توانید روند رشد فالوور‌های طبیعی خود را تسریع کنید.

اما این تمام آن چیزی نیست که شما خرید فالوور اینستاگرام ارزان بدست می‌آورید، یکی دیگر از مزایای مهم فالوور‌های ارزان این است که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید مشکل عدم اعتماد مشتریان خود را خیلی راحت حل کنید، همانطور که میدانید در فضای اینستاگرام افراد خیلی سخت‌تر از فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کنند و اقدام به خرید می‌کنند مگر اینکه مطمئن شوند پیج اینستاگرام مورد نظر قابل اعتماد است وگرنه قید خرید از آن را می‌زنند و همین موضوع عاملی شده است که بسیاری از پیج‌های اینستاگرام فروش‌های نه چندان خوبی را داشته باشند.

اما شما با خرید فالوور ارزان تا حد زیادی می‌تونید این مشکل را حل کنید، همانطور که میدانید یکی از ملاک‌هایی که افراد برای بررسی صحت فروشگاه‌ اینستاگرامی مورد نظر و قابل اعتماد بودن آن بررسی می‌کنند تعداد فالوور‌های پیج مورد نظر است، در واقع اولین چیزی که فرد چک می‌کنند تعداد فالوور‌های آن صفحه اینستاگرامی است، و اگر تعداد فالوورهای شما مناسب باشد کاربران شما به پیج شما به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد نگاه می‌کنند و دیگر شما مشکل عدم اعتماد مشتریان را در آنلاین شاپ اینستاگرامی خود نخواهید داشت و با همین یک کار کوچک می‌توانید میزان فروش خود را افزایش داده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

مراحل خرید فالوور اینستاگرام ارزان خارجی از گت وایرال چگونه است؟

با خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه چیزی بدست می‌آورید؟

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از فروشگاه گت وایرال از آنچه فکرش را می‌کنید ساده‌تر است، در واقع شما تنها عرض چند دقیقه می‌توانید نسبت به خرید فالوور اینستاگرام ارزان اقدام کنید و با سرعتی باور نکردنی فالوورهای خود را افزایش دهید. در ادامه به طور کامل نحوه خرید فالوور اینستاگرام ارزان از گت وایرال را آموزش می‌دهیم.

1. در مرحله اول شما باید وارد صفحه فالوور ارزان در گت وایرال شده و سرویس‌های موجود را به دقت بررسی کنید، در این مرحله شما باید تصمیم بگیرید که چه میزان فالوور ارزان نیاز دارید و اگر سرویس مد نظر شما در بین گزینه‌ها وجود نداشت می‌توانید با تیم پشتیبانی گت وایرال ارتباط برقرار کرده و به تعداد دلخواه فالوور ارزان اینستاگرام سفارش دهید.

2. بعد از اینکه شما مشخص کردید که به چه میزان فالوور ارزان احتیاج دارید، باید بر روی دکمه “سفارش دهید” که در زیر هر سرویس قرار دارد بزنید تا وارد مرحله بعد شوید که مرحله نهایی کردن سفارش شما است.

3. در گام سوم شما تنها کافی است در فیلد‌های مشخص شده آیدی اینستاگرام خود را بدون @ وارد کرده و در فیلد پایینتر شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات اکانت اینستاگرام خود در صورت نیاز می‌توانید در قسمت سمت چپ درگاه پرداخت خود را نیز تغییر دهید که بصورت پیشفرض نیازی به اینکار وجود ندارد، و پیشنهاد می‌شود تنها در صورتی که یکی از درگاه‌ها با مشکل مواجه شدند اقدام به تغییر درگاه پیشفرض بکنید. و در آخر یکبار دیگر آیدی اینستاگرام خود را چک کنید و از صحیح بودن آن اطمینان حاصل کنید و در نهایت روی گزینه “ثبت سفارش” بزنید.

4. در گام آخر شما وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده‌اید و میبایست با ورود اطالعات حساب خود مبلغ سرویس انتخابی خود را واریز کرده تا سفارش شما استارت زده شود. بعد از پرداخت موفق بانکی یک کد پیگیری برای شما به نمایش در می‌آید که حتماً باید آن را یادداشت کنید و یا یک اسکرین شات از آن تهیه کنید، چرا که در صورت بروز مشکل در حین انجام سفارش، شما برای پیگیری سفارش خود به این کد نیاز پیدا خواهید کرد. بعد اتمام خرید بسته به سرویس مورد نظر سفارش شما شروع به ارسال شدن می‌کند.

نکته: قبل نهایی کردن خرید باید پابلیک بودن پیج خود را بررسی کنید و در صورتی پیج شما خصوصی است آن را پابلیک کنید و در حین انجام سفارش به هیچ عنوان آیدی اینستاگرام خود را تغییر ندهید، چرا که با اینکار سفارش شما ناقص انجام می‌شود یا کنسل می‌شود.

قیمت فالوور ارزان

عوامل تعیین کننده قیمت فالوور ارزان چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود قیمت فالوور تا این حد کم شود؟ چگونه گت وایرال ارزانترین فالوور را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؟ اینها همه سوالاتی هستند که تا دقایقی دیگر به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

قیمت فالوور ارزان

چند عامل مهم در قیمت نهایی فالوور موثر است، اول کیفیت آن اکانت‌هاست. هر چقدر اکانت‌هایی که شما را فالوور می‌کنند از نظر ظاهری کامل‌تر باشند قیمت بالاتر می‌رود، برای مثال در سرویس‌ فالوور واقعی یا فالوور بدون ریزش کیفیت اکانت‌های بسیار بالا بوده و تقریباً می‌توان گفت اکانت‌هایی واقعی هستند اما در سرویس فالوور تقلبی و ارزان کیفیت اکانت‌ها کمی پایینتر از سایر سرویس‌ها است.

دومین عامل موثر در قیمت فالوور، سیاست فروشگاه است، ما در گت‌وایرال این عهد را با خود بسته‌ایم که تا جای ممکن میزان سود خود را کاهش دهیم تا کاربران بتوانند با قیمتی مناسب خدمات مورد نیاز خود را تامین کنند و در عین حال کیفیت را نیز تا جای ممکن پایین نیاوریم، این گونه است که ما ما ارزانترین فالوور اینستاگرام را ارائه می‌دهیم و اکثر مشتریان از خدمات ارائه شده راضی هستند.

گت وایرال GetViral

از اولین روز تولد گت وایرال رسالت اصلی ما ایجاد فضایی مناسب برای رشد کسب و کار‌های اینستاگرامی بود و خوشبختانه تا به امروز در این امر موفق عمل کرده‌ایم، تیم پرتلاش getviral همواره در تکاپو هستند که حتی اگر شده ذره‌ای خدمات و سرویس‌ها را بهبود بخشیده و درصد رضایت مشتریان را افزایش بدهد.

پاسخ به سوالات مهم در مورد خرید فالوور اینستاگرام ارزان

ریزش فالوور ارزان نیز همانند سایر انواع فالوور یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است و نمی‌توان به صورت دقیق عددی را برای ریزش بیان کرد، اما باید این نکته را به شما بگویم که میزان ریزش در فالوور ارزان ممکن است مقداری بیشتر از سایر انواع فالوور باشد، بنابراین باید همیشه این را در نظر داشته باشید، خوشبختانه معمولاً همیشه مقداری فالوور بیشتر به نسبت سفارش ثبت شده برای شما ارسال می‌شود که جبران ریزش صورت گرفته باشد.

بله، هیچ منع قانونی برای اینکار وجود ندارد و روزانه میلیون‌ها فالوور ارزان برای پیج‌های مختلف اینستاگرامی ارسال می‌شود و تمام آن‌ها بدون مشکل به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه می‌دهند.

خرید فالوور ارزان یک کار هوشمندانه است که یک مدیر باهوش انجام می‌دهد، با اینکار با کمترین هزینه می‌توان اعتبار پیج را بالا برده و اعتماد سازی را در صفحه خود افزایش دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
چت کنید
1
سلام، چطور می‌توانم به شما کمک کنم؟