خرید لایک استوری اینستاگرام
با کیفیتی فوق‌العاده و قیمت بی‌نظیر!

🔴  تعداد لایک مد نظرتان را انتخاب و “ثبت سفارش” را بزنید 🔴

  • 100
  • 250
    6%تخفیف
  • 500
    9%تخفیف
  • 1000
    13%تخفیف
  • 2500
    15%تخفیف
  • 5000
    33%تخفیف
  • 10000
    35%تخفیف
5,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

لایک استوری
  • 100
  • 250
    6%تخفیف
  • 500
    9%تخفیف
  • 1000
    13%تخفیف
  • 2500
    15%تخفیف
  • 5000
    33%تخفیف
  • 10000
    35%تخفیف
5,900 تومان

آیدی پیج اینستاگرام

شماره موبایل

لایک استوری

  • کیفیت بی‌نظیر
  • واقعی و ایرانی
  • استارت آنی
  • + ویو استوری

با افتخار، بیشتر از 2,470,000 لایک ارسال شده!

زمانیکه ‌لایک استوری خرید
می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

خرید ‌لایک استوری اینستاگرام از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

نحوه خرید ‌لایک استوری
از گت‌‌وایرال چگونه است؟

نحوه خرید لایک استوری اینستاگرام از گت‌وایرال چگونه است؟ چگونه در سه قدم لایک‌ استوری‌های خود را افزایش دهیم؟

مرحله 1

ابتدا با توجه به کسب و کار و هدف‌تون یکی از بسته‌های ‌لایک استوری را انتخاب کنید و روی دکمه “سفارش دهید” کنید

مرحله 2

در این مرحله باید لینک استوری خود را از پیج اینستاگرام خود کپی کرده و در فیلد مربوطه جایگذاری کنید

مرحله 3

در این مرحله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، و بعد از پرداخت موفق سفارش شما شروع شده و کد رهگیری به شما نمایش داده می‌شود

اطلاعات کلی لایک استوری اینستاگرام
🔥 کیفیت لایک استوری  کیفیت بی‌نظیر!
💲 قیمت لایک استوری  شروع از 5900 تومان
🚀 سرعت ارسال  آنی و فوری
⏱ پشتیبانی  پشتیبانی اختصاصی
⭐ گارانتی  ضمانت بهترین کیفیت و قیمت
🎯 نحوه سفارش  از طریق سایت

 

لایک استوری اینستاگرام

شاید شما واژه‌ای مانند خرید ویو استوری را شنیده‌ باشید اما لایک استوری اینستاگرام تا به حال به گوشتان نخورده باشد، حق هم دارید چرا که لایک استوری اینستاگرام سرویسی است که به تازگی در اینستاگرام راه‌اندازی شده و تنها چند روز از تولد آن می‌گذرد.

لایک استوری اینستاگرام قابلیت جدیدی است که همانطور که احتمالاً حدس می‌زنید این امکان را به کاربران اینستاگرامی می‌دهد تا از این به بعد بتوانند استوری‌های اینستاگرام را نیز لایک کنند. لایک استوری قابلیتی فوق‌العاده هیجان انگیز و جذاب است که اینستاگرام را بسیار جذابتر کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که در مورد استوری‌های خود بهتر تصمیم گیری کنند و از آن‌ها تحلیل بهترین داشته باشند.

گت وایرال به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات اینستاگرام مفتخر است تا برای اولین بار سرویس لایک استوری اینستاگرام را به کاربران اینستاگرام عرضه کند، از این به بعد شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به صفحه خرید لایک استوری به تعداد دلخواه لایک استوری خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن لایک‌های خریداریی شده برای شما ارسال می‌شوند.

نکات ضروری قبل از خرید لایک استوری

نکات ضروری قبل از خرید لایک استوری

همیشه این را گفته‌ایم که چشم بسته نباید اقدام به خرید چیزی کرد و قبل از خرید هر چیزی می‌بایست یکسری تحقیقات و بررسی‌هایی انجام شود و در مورد آن موضوع کمی اطلاعات بدست آورید. با توجه به این موضوع ما در ادامه به یکسری نکات مهم که شما باید قبل از خرید لایک استوری آن‌ها را رعایت کنید اشاره خواهیم کرد که امیدواریم مفید باشد.

هوشمندانه خرید کنید. اولین نکته‌ای که باید در نظر باشید این است که بدون برنامه خرید نکنید و با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام بدهید. اگر این نکته را رعایت کنید به طور قابل توجهی در بودجه شما صرفه جویی شده و می‌توانید با چیدن استراتژی‌های درست و موثر بیشترین نتیجه را بگیرید.

قیمت را بررسی کنید. نکته قابل توجه دیگری که می‌بایست به آن توجه کنید این است که قبل از خرید خدمات اینستاگرام همانند لایک استوری و سایر خدمات، قیمت را در سایت‌های مختلف بررسی کنید، زیر برخی از فروشگاه‌ها بی‌ دلیل اقدام به فروش‌ سرویس‌هایی با قیمت‌هایی بسیار نامعقول می‌کنند. پس اگر به جیب خود اهمیت می‌دهید قیمت‌ها را بررسی کنید تا رنج قیمتی آن محصول را بدست آوردید.

کیفیت را نادیده نگیرید. نکته‌ی بسیار با ارزش دیگری که باید قبل از خرید لایک استوری اینستاگرام آن را بررسی کنید کیفیت لایک‌هایی است که قصد خرید آن را دارد. منظور از کیفیت لایک‌های استوری این است که اکانت‌هایی که استوری شما را لایک می‌کنند از نظر کیفیت در چه درجه‌ای قرار دارند، آیا آن‌ها دارای عکس پروفایل، بیو یا پست در پیج خود هستند یا خیر؟ آیا اکانت‌های فیک استوری شما را لایک می‌کنند یا اکانت‌ها واقعی؟ تمام این موارد را بهتر است بررسی کنید.

از جایی مطمئن خرید کنید. همیشه به یاد داشته باشید که در فضای اینترنت قابل اعتماد بودن یک فروشگاه یکی از اولین فاکتور‌هایی است که باید آن را بررسی کنید، اگر شما از جایی معتبر خرید کنید، دیگر نیازی نیست نگران کیفیت، قیمت و از دست رفتن پول خود باشید و با خیال راحت و بی‌دغدغه خرید خود را انجام داده و سفارش‌تان را دریافت می‌کنید.

توضیحات سرویس را بخوانید. همه‌ی سرویس‌‌های اینستاگرامی از جمله لایک استوری یکسری توضیحات خاص دارند که آن توضیحات در مورد سرویسی است که قصد خرید آن را دارید، این توضیحات شامل موضوعاتی نظیر سرعت ارسال، میزان ریزش، کیفیت محصول و غیره است که گاهی اوقات نکات مهمی در آن‌ها گفته می‌شود و پیشنهاد می‌شود همیشه قبل از تهیه لایک استوری توضیحات سرویس مربوطه را مطالعه فرمایید.

لایک استوری گت وایرال چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از سوالاتی که بسیار از ما پرسیده می‌شود این است که لایک‌ استوری اینستاگرام گت وایرال چه ویژگی‌هایی دارد در ادامه به صورت موردی به برخی از ویژگی‌های اصلی لایک استوری اینستاگرام در گت وایرال اشاره خواهیم کرد.

لایک استوری گت وایرال چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارسال فوری

از ویژگی‌های اصلی سرویس لایک استوری فروشگاه گت وایرال این است که شما بلافاصله بعد از پرداخت مبلغ سفارش و ثبت سفارش خود لایک‌های خود را دریافت می‌کنید، در واقع حدود 1 تا 15 دقیقه زمان می‌برد تا استارت سفارش شما بخورد و لایک‌های خریداری شده به سمت استوری‌ شما سرازیر شوند.

با یک تیر دو نشان

یکی از مزیت‌هایی که لایک‌ استوری گت وایرال دارد این است که در صورت خرید لایک استوری، استوری شما ویو یا همان بازدید نیز می‌خورد و اگر شما برای یک استوری خود لایک سفارش دهید مشاهده می‌کنید که به تعداد‌ لایک‌هایی که خریداری کرده و یا حتی بیشتر، استوری‌ شما ویو نیز خورده اشت، و همین امر باعث می‌شود که از خرید ویو استوری به صورت جداگانه بی‌ نیاز باشید.

کیفیت عالی

همیشه یکی از اصول اصلی گت وایرال ارائه محصولی باکیفیت بالا بوده است، چرا که کیفیت حرف اول را می‌زند و خرید یک محصول بی‌کیفیت می‌تواند شما را کلافه کند. لایک‌‌های استوری عرضه شده در سایت گت وایرال بهترین و باکیفیت‌ترین نوع لایک استوری در ایران بوده و ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در سطح دنیا هیچ سرویس دیگری از نظر کیفیت به پای سرویس لایک استوری گت وایرال نخواهد رسید.

قیمت معقول

یکی از ویژگی‌های اصلی که ما به آن توجه خاصی داریم، قیمت سرویس‌ها است. ما همیشه سعی می‌کنیم در عین حال که کیفیت را در حد مطلوب نگه می‌داریم، افزایش قیمتی نداشته و با کمترین میزان سود لایک استوری اینستاگرام را به مشتریان عرضه کنیم، بنابراین اگر به دنبال بهترین قیمت و بالاترین کیفیت هستید گت‌وایرال بهترین گزینه برای شماست.

پشتیبانی بی‌نقص

همیشه ما روی پشتیبانی بی‌نقص تاکید فراوان داشته‌ایم، ما اعتقاد داریم که یکی از بخش‌های کلیدی هر فروشگاه پشتیبانی آن است. اگر فروشگاهی پشتیبانی خوبی نداشته باشد تقریباً اکثر مشتریان آن ناراضی هستند و دیگر هرگز از آن سایت مجددا خرید نخواهند کرد. اما ما از ابتدا مشتریان خود را در اولویت قرار دادیم و به همین دلیل تصمیم به راه‌اندازی تیم پشتیبانی قدرتمندی کردیم که به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات خریداران باشد و آن‌ها را راهنمایی کند.

چه چیزی getviral.ir را از بقیه متمایز می‌کند؟

داشتن سابقه زیاد و مشتریان راضی فراوان مهم‌ترین وجه تمایز getviral به نسبت سایر فروشگاه‌ها است و همین دو مورد تمام جوانب دیگر را نیز پوشش می‌دهد. برای مثال شما هیچ موقع مشتریان راضی بسیاری نمی‌توانید داشته باشید مگر آنکه محصولاتی باکیفیت و مقرون بصرفه ارائه کنید و به خوبی از مشتریان خود پشتیبانی کنید.

بنابراین ما بعد از سال‌ها تجربه در حوزه خدمات اینستاگرام این نوید را به شما می‌دهیم که از انتخاب گت وایرال پشیمان نخواهید شد و هر خدمتی را که می‌خواهید، بهترین نوع آن را در getviral.ir می‌توانید پیدا کنید.

آموزش جامع خرید لایک استوری

شاید شما با نحوه خرید فالوور بدون ریزش و یا خرید فالوور ارزان آشنایی داشته باشید اما خرید لایک استوری اندکی متفاوت است به همین خاطر ما در ادامه به طور مفید و خلاصه نحوه صیحیح خرید لایک استوری اینستاگرام را به شما یاد خواهیم داد.

آموزش جامع خرید لایک استوری

نکته مهم: دقت داشته باشید که لایک استوری همانند لایک پست اینستاگرام بوده و لایک خریداری شده تنها برای یک استوری (همان استوری که لینک آن را وارد کرده‌اید) ارسال می‌شود.

1. وارد صفحه لایک استوری در گت وایرال شده و از میان بسته‌های آماده یکی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و در نهایت دکمه “سفارش دهید” را لمس کنید.

2. در گام بعدی شما وارد صفحه نهایی کردن پرداخت خود می‌شوید. در این صفحه باید لینک یا همان URL استوری خود را وارد کنید، و در کادر زیرین نیز شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، برای کپی کردن لینک استوری تنها کافی است استوری مد نظر را باز کرده، در گوشه‌ی بالا سمت راست بر روی آیکون سه نقطه بزنید و در نهایت گزینه “Copy Link” را انتخاب کنید.

3. بعد از وارد کردن لینک استوری و شماره تلفن، دکمه “ثبت سفارش”  را بزنید، با زدن این دکمه سفارش شما نهایی شده و تنها یک مرحله تا تکمیل آن باقی می‌ماند.

4. بعد از لمس دکمه ثبت سفارش بلافاصله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، تنها کافی است مبلغ مد نظر را پرداخت کرده و چند دقیقه بعد لایک‌های استوری خود را دریافت کنید، دقت داشته باشید که بعد از پرداخت نهایی حتماً حتماً کد رهگیری که به شما نمایش داده می‌شود را یادداشت کنید چون به احتمال زیاد در آینده به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.

قیمت لایک استوری

به صورت کلی لایک استوری به عنوان یک سرویس گران قیمت شناخته نمی‌شود و معمولاً در قیمت‌های پایین عرضه می‌شود، اما همیشه چند فاکتور موثر هستند که در قیمت نهایی لایک استوری اینستاگرام دخیل هستند.

اولین عامل کیفیت لایکی است که برای کاربر ارسال می‌شود، همانطور که میدانید لایک استوری کیفیت‌های مختلفی دارد، بسیاری از فروشگاه‌ها برای سود بیشتر از سرویس‌های بی‌کیفیت برای انجام سفارشات مشتریان استفاده می‌کنند.

دومین عامل موثر در قیمت استوری سیاست‌های آن فروشگاه در تعیین قیمت است، ممکن است یک فروشگاه دوست داشته باشید سرویس خود را با سود 100 درصد به فروش برسانه و فروشگاه دیگری بخواهد با سود‌های 10 درصد و یا کمتری اینکار را انجام بدهد که همه‌ی این‌ها در قیمت نهایی لایک استوری موثر هستند.

پاسخ به سوالات مهم در مورد لایک استوری اینستاگرام

گت وایرال این افتخار را دارد که برای اولین بار سرویس لایک استوری را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. ما با اطمینان خاطر تمام به شما می‌گوییم که لایک استوری گت وایرال کاملاً اختصاصی بوده و از نظر قیمت و کیفیت بی‌نظیر است.

  • سرعت ارسال بالا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت اکانت‌های مطلوب
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • میزان ریزش کم
5/5 - (1 امتیاز)
فهرست
چت کنید
1
سلام، چطور می‌توانم به شما کمک کنم؟