خرید فالوور فیک با قیمتی بی‌نظیر
و کیفیتی باورنکردنی!

tickفالوور فیک ایرانی فوق‌العاده باکیفیت!
tickارزان‌ترین فالوور فیک موجود در ایران!
tickارسال سریع بلافاصله بعد از پرداخت!
tickاکانت‌هایی باکیفیت با ریزش کم!
tickپشتیبانی همه ساعته از خریداران!

☑️ فالوور فیک ایرانی فوق‌العاده باکیفیت! ☑️ قیمتی بسیار ارزان و مقرون بصرفه! ☑️ ارزان‌ترین فالوور فیک موجود در ایران!
☑️ اکانت‌هایی باکیفیت با ریزش کم! ☑️ پشتیبانی همه ساعته از خریداران!

instagram white48

خرید 1000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

17.700 تومان

instagram white48

خرید 1500 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

25.300 تومان

instagram white48

خرید 2000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

32.600 تومان

instagram white48

خرید 5000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

77.500 تومان

instagram white48

خرید 7000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

107.400 تومان

instagram white48

خرید 10000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

142.800 تومان

instagram white48

خرید 25000 فالوور فیک

☑ فالوور فیک باکیفیت
☑ بدون نیاز به رمز‌عبور
☑ ارسال سریع و فوری

363.000 تومان

instagram white48خرید فالوور فیک به تعداد دلخواه

برای خرید فالوور فیک به تعداد دلخواه با کلیک بر روی دکمه “تماس بگیرید” با تیم پشتیبانی گت وایرال تماس بگیرید

وقتی شما فالوور فیک خرید
می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

خرید فالوور فیک اینستاگرام از گت وایرال چگونه باعث محبوبیت و رشد کسب و کار شما در اینستاگرام می‌شود؟

نحوه خرید فالوور فیک
از گت‌‌وایرال چگونه است؟

چگونه در سه قدم ساده فالوور فیک یا تقلبی خریداری کنیم و عدد فالوور‌های خود را بالا ببریم؟

مرحله 1

ابتدا با توجه به کسب و کار و هدف‌تون یکی از بسته‌های فالوور فیک اینستاگرام را انتخاب کنید و روی دکمه “سفارش دهید” کلیک کنید

مرحله 2

در این مرحله باید آیدی و یا همان یوزر نیم اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. آیدی شما باید بدون @ در فیلد مربوطه وارد شود

مرحله 3

در این مرحله وارد درگاه پرداخت می‌شوید، و بعد از پرداخت موفق سفارش شما شروع شده و کد رهگیری به شما نمایش داده می‌شود

جدول ویژگی‌های فالوور فیک اینستاگرام
🔥 کیفیت سرویس  کیفیت خوب
💲 قیمت سرویس  هر هزار عدد 17,700 تومان
❤️ سرعت ارسال  مطلوب
⏬ درصد ریزش  ریزش طبیعی
⏱ پشتیبانی  پشتیبانی اختصاصی
⭐ گارانتی  ضمانت بهترین کیفیت و قیمت
🎯 نحوه ثبت سفارش  از طریق سایت

 

مشتریان قبلی فالوور فیک
گت‌وایرال چه می‌گویند؟

sportinaro@logo

مجله ورزشی

صادقانه بخواهم بگویم ما انتظار چنین کیفیت از فالوور فیک را نداشتیم و واقعاً حیرت زده شدیم، این سرویس با این قیمت بهترین گزینه برای پیج‌های اینستاگرامی است.

5 star icon
joonoob_mob@logo

فروشگاه موبایل جنوب

فکر نمی‌کنم از نظر کیفیت و قیمت فروشگاه دیگه‌ای رو بشه پیدا کرد، ما بعد از خرید اول تبدیل به مشتری دائمی گت‌وایرال شدیم و بصورت هفتگی یا ماهانه سفارش ثبت می‌کنیم.

5 star icon
music_vid_plus@logo

موزیک ویدیو و کلیپ

فالوور‌هایی که خریدیم با سرعت بسیار خوبی به صفحه ما اضافه شدن و در این مدت تیم پشتیبانی گزارش وضعیت سفارش را به ما ارائه می‌دادن و در کل تجربه‌ی بسیار خوبی بود.

5 star icon
best.skin@logo

مراقبت از پوست

به پیشنهاد یکی از همکاران با گت وایرال آشنا شدیم و از سرویس فالوور فیک این فروشگاه استفاده کردیم و واقعاً از کیفیت و قیمت راضی بودیم.

5 star icon
r_mahdavii@logo

پیج شخصی

فالوور‌های خریداری شده از این فروشگاه خیلی بهم کمک کردن و از نظر ظاهری و اعتمادپذیری چند درجه پیج من رو ارتقا دادن، غیر از فالوور من از لایک و بازدید گت وایرال نیز استفاده کردم و همگی کیفیت خوبی دارن.

5 star icon
akhbar_va_havashii@logo

اخبار و حواشی هنرمندان

همیشه به دوستان و آشنایان خود که قصد تهیه فالوور یا سایر خدمات اینستاگرام رو دارن این سایت رو پیشنهاد می‌کنم چون در مسیر رشد اکانت اینستاگرام من خیلی موثر بودن من همینجا از تیم گت وایرال تشکر می‌کنم.

5 star icon

 

خرید فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک، فالوور تقلبی، فالوور غیر واقعی اینها همگی لقب‌هایی هستند که به انوع فالوور داده شده‌اند،‌ اما به صورت ساده فالوور فیک یک نوع فالوور است که توسط ربات ساخته شده و انسان‌های واقعی پشت آن نیستند بنابراین شما نباید انتظار لایک، کامنت و تعامل را از فالوور فیک داشته باشید، اگر به دنبال فالوور‌های باکیفیت‌تری هستید خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور واقعی می‌تواند گزینه‌های بهترین برای شما باشد، اما اگر تنها دغدغه‌ی شما افزایش عدد فالوور‌های پیجتان است، خرید فالوور ارزان و فیک کار شما را راه می‌اندازد.

با اینکه همه ما می‌دانیم خرید فالوور اینستاگرام یکی از اقدامات ضروری برای هر صفحه اینستاگرامی است. اما خرید فالوور اینستاگرام به این راحتی نبود و شما نیازمند یک بستر مناسب و قابل اعتماد برای اینکار هستید، که گت وایرال دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد و این بستر را برای تمام کسب‌ و کار‌های اینستاگرامی فراهم کرده است.

اما دقت داشته باشید که فیک بودن فالوور به معنای بی‌خاصیت بودن نیست و در ادامه بصورت مفصل در مورد خواص و مزیت‌های افزایش فالوور فیک صحبت خواهیم کرد.

بدون شک تمام کاربران اینستاگرام مدت زمان زیادی را به دنبال راه‌های مختلف برای افزایش فالوور اینستاگرام خود گشته‌اند، و راه‌های زیادی را امتحان کرده‌اند. چرا که بالا بودن میزان فالوور پیج اینستاگرام شما به شما انگیزه‌ای مضاعف داده و باعث می‌شود که شما با اراده‌ای چند برابر به راه خود ادامه بدهید.

همانطور که اشاره کردیم فالوور در اینستاگرام محبوب‌ترین عنصر در این شبکه‌ی اجتماعی است که دغدغه‌ی خیلی از افرادی که با این شبکه‌ی اجتماعی سروکار دارند این است که عدد فالوورهای خود را بالا ببرند. بنابراین فالوور محبوب است، حتی اگر از نوع فیک آن باشد.

خرید فالوور فیک

فالوور فیک اینستاگرام با اینکه همانطور که همه میدانیم یکسری اکانت‌های تقلبی و غیرواقعی را شامل می‌شود، اما با این حال مزایای فراوانی برای ما و صفحه اینستاگرام ما داشته و در مسیر رشد و پیشرفت پیج ما می‌تواند بسیار مفید باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی که بعد از تهیه فالوور فیک به آن پی خواهید برد این است، با بالا رفتن میزان فالوورهای شما، مردم با دید بهتری به شما نگاه می‌کنند و بسیار راحت‌تر تصمیم به استفاده از کالاها و خدمات شما در اینستاگرام می‌گیرند و باعث می‌شوند که درصد تصمیم افراد برای فالو کردن پیج شما بالا رفته و همین عامل کمک عمده‌ای به صفحه اینستاگرام شما می‌کند.

مورد دیگری که با خرید فالوور تقلبی اینستاگرام به آن دست خواهید یافت، اعتماد سازی است، تقریباً تمام افرادی که از پیج شما دیدن می‌کنند در ابتدا چشمشان به صورت ناخودآگاه به طرف میزان فالوورهای شما جذب شده و هر چقدر این عدد بیشتر باشد کاربران اینستاگرام بسیار راحت‌تر به شما اعتماد کرده و شما را به عنوان یک مرجع معتبرتر از بقیه رقبای‌تان تصور می‌کنند، به این نکته‌ هم توجه داشته باشید که هیچگاه کاربران و مخاطبان شما فالوورهای شما را از نظر کیفیت و یا فیک بودن بررسی نمی‌کنند و تنها با یک نگاه کلی به پیج شما تصمیم می‌گیرند که شما را دنبال کنند یا خیر.

یکی دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده فالوور فیک، قیمت آن است، که به نسبت سایر سرویس‌های فالوور اینستاگرام بسیار مناسب‌تر بوده و به عنوان یک سرویس مقرون بصرفه شناخته می‌شود. شما می‌توانید در ابتدا خرید فالوور فیک اینستاگرام را در برنامه‌های خود قرار داده و رفته رفته به سراغ انواع دیگر فالوور اینستاگرام بروید.

فالوور فیک چیست؟ و چرا مهم است؟

فالوور فیک چیست؟ و چرا مهم است؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فالوور فیک در واقع یکی از انواع مختلف سرویس‌های فالوور در اینستاگرام است که به اصطلاح Fake بوده و اکانت‌هایی که شما را فالوو می‌کنند واقعی نیستند و اکشن خاصی انجام نمی‌دهند. البته همین فالوور فیک نیز در فروشگاه‌های مختلف با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود که ما در گت‌وایرال ارزانترین و باکیفیت‌ترین نوع فالوور فیک را به مشتریان خود عرضه می‌کنیم.

اما واقعاً چرا فالوور تقلبی مهم است؟ اینکه ما میگوییم افزایش فالوور فیک مهم است به این معنی نیست که تمام فالوور‌های پیج شما بصورت 100% فیک باشد، بلکه منظور این است که فالوور فیک در کنار سایر انواع فالوور و سایر فعالیت‌های شما روی پیج اینستاگرام خود بسیار می‌تواند مفید باشد و شما را در مسیر موفقیت‌تان در اینستاگرام رو به جلو ببرد.

پس اگر می‌خواهید بیشترین تاثیر را در اینستاگرام ببینید پیشنهاد می‌کنیم یک برنامه جامع داشته باشید و در کنار تولید محتوای خوب، و ارائه خدمات و محصولات مناسب از خدماتی همچون دنبال کننده فیک نیز استفاده کنید تا هم حس اعتماد را در مشتریان خود ایجاد کرده و هم از رقبای خود پیشی گرفته و مسیر را سریع‌تر بپیمایید.

خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش حقیقت دارد؟

آیا خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش حقیقت دارد؟

وقتی صحبت از فالوور فیک می‌شود در واقع ارزان بودن نیز به همراه این واژه تداعی می‌شود، در واقع فالوور فیک نوعی از فالوور ارزان است که به نسبت سایر سرویس‌ها همانند فالوور واقعی و ایرانی و بدون ریزش قیمت کمتری دارد. پس وقتی صحبت از فالوور فیک می‌شود در واقع منظور یک نوع فالوور با قیمت مناسب و ارزان است، اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و ما در گت وایرال همین فالوور فیک ارزان بدون ریزش را نیز با قیمتی باورنکردنی به شما عرضه می‌کنیم و در واقع شما فالوور فیک را در گت‌وایرال با قیمتی فوق‌‌ارزان خریداری می‌کنید.

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که گت‌وایرال بهترین مکان برای خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش است. این نوع فالوور فیکی که ما برای شما ارسال می‌کنیم از اکانت‌هایی باکیفیت تشکیل شده است و ادعا نمی‌کنیم که کاملاً بدون ریزش است چون دروغ گفته‌ایم، اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که ریزش آن بسیار اندک بوده و این فالوور‌های نقش مهمی را در رشد و ارتقا پیج شما ایفا خواهند کرد.

نکات مهم قبل از خرید فالوور تقلبی اینستاگرام

نکات مهم قبل از خرید فالوور فیک اینستاگرام

قبل از خرید هر کالا و یا خدمتی باید در مورد آن مقداری تحقیق کرده تا در هنگام خرید خدایی نکرده دچار اشتباه نشده و یا سرتان کلاه نرود. در مورد فالوور فیک نیز این موضوع دقیقاً صدق می‌کند و یکسری نکات وجود دارد که شما حتماً باید قبل از افزایش فالوور فیک ایرانی اینستاگرام در نظر داشته باشید.

به نوع فالوور فیک دقت کنید. شاید برای شما کمی تعجب برانگیز باشد اما فالوور فیک اینستا هم در انواع مختلف ارائه شده و کیفیت همه‌ی آنها با هم یکسان نیستند و فروشگا‌ه‌های مختلف این سرویس را با کیفیت‌های مختلف ارائه می‌کنند. و تنها عده اندکی از سایت‌ها همانند گت وایرال سرویسی به نام دنبال کننده فیک ایرانی ارزان باکیفیت را ارائه می‌دهند. این سرویس باکیفیت‌ترین سرویس فالوور فیک است در ایران است.

کیفیت اکانت‌ها را در نظر بگیرید. کیفیت اکانت‌ها یکی از نکاتی بسیار مهمی است که قبل از خرید فالوور فیک ایرانی ارزان باید آن را بررسی کنید. برخی از فروشگاه‌ها فالوور فیک را با اکانت‌های فوق‌العاده بی‌کیفیت ارسال کرده و برخی دیگر از کیفیت بهتری برخوردارند. ما در گت وایرال سعی می‌کنیم همواره بهترین و باکیفیت‌ترین نوع فالوور فیک را به شما عزیزان ارائه کنیم.

پشتیبانی اهمیت دارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام هر خرید اینترنتی به آن توجه داشته باشید این است که فروشگاه‌ مورد نظر تیم پشتیبانی قوی داشته و بتواند در لحظه پاسخگوی سوالات شما باشد و مشکلات شما را حل کند، چرا که در پروسه تهیه فالوور فیک هر لحظه ممکن است شما به یک مشکل برخورد کنید و یا سوالاتی برای شما به وجود آید.

سرعت ارسال مهم است. سرعت ارسال از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید قبل از خرید فالوور تقلبی اینستاگرام به آن توجه کنید. منظور از سرعت ارسال مدت زمانی است که طول می‌کشد فالوور فیک به پیج اینستاگرام شما اضافه شود. این سرعت باید در حد معقولی باشد و نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد که شما را کلافه کند.

به میزان ریزش دقت کنید. افزایش فالوور فیک اینستاگرام همیشه با ریزش همراه است. و به همین علت شما باید قبل از خرید میزان ریزش را نیز در نظر بگیرید. چرا که همیشه بعد از نهایی شدن خرید مقداری از فالوور خریداری شده به دلیل حذف پیج‌های فیک از بین می‌رود و شما همیشه باید با دانستن این موضوع اقدام به خرید این نوع فالوور بکنید.

توضیحات سرویس را مطالعه کنید. بخش توضیحات محصولات در خرید‌های اینترنتی یک از مهم‌ترین بخش‌هایی است که متاسفانه خیلی از افراد به آن توجه نمی‌کنند. در مورد فالوور فیک اینستاگرام نیز این موضوع وجود داشته و بسیاری از افراد بدون توجه به توضیحات سرویسی اقدام به خرید آن کرده و بعد از خرید متوجه اشتباه خود می‌شوند. پس به یاد داشته باشید که قبل از ثبت سفارش فالوور فیک اینستاگرام توضیحات سرویس مربوطه را به دقت مطالعه فرمایید.

خرید فالوور فیک چه تاثیری بر روی پیج شما خواهد گذاشت؟

خرید فالوور فیک چه تاثیری بر روی پیج شما خواهد گذاشت؟

تقریباً از هر کسی سوال کنید که آیا خرید فالوور فیک ایرانی ارزان غیر از بالابردن عدد فالوورهای شما فایده‌ی دیگری نیز دارد، پاسخ می‌دهد، معلوم است که نه، اما واقعیت چیز دیگریست، و با دیدگاه اکثر مردم متفاوت است، در واقع فالوور فیک می‌تواند بسیار به رشد شما در اینستاگرام کمک کرده و پیج شما را با سرعت بالایی به موفقیت برساند، در ادامه به برخی از مزایای اصلی افزایش فالوور فیک اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

اولین چیزی که شما با خرید فالوور فیک بدست می‌آورید، این است که این نوع فالوور به تدریج باعث افزایش میزان جذب فالوور‌های طبیعی و واقعی شما در اینستاگرام می‌شود، اما چگونه این اتفاق ممکن است و فالوور فیک باعث رشد فالوورهای طبیعی شما می‌شود؟

وقتی که شما با تهیه فالوور فیک تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش می‌دهید، به پیج اینستاگرام خود هویت و جلوه‌ی خاصی می‌بخشید، و تمام کسانی که از پیج شما دیدن می‌کنند نیز متوجه این موضوع می‌شوند، اگر شما یک پیج فعال در اینستاگرام باشید، قطعاً روزانه افراد زیادی از پیج شما دیدن می‌کنند، و این افراد به اولین چیزی که دقت می‌کنند این است که پیج شما چند کا فالوور دارد، همانطور که خود ما وقتی می‌خواهیم پیجی را فالوور کنیم در ابتدا میزان فالوورهای آن پیج را بررسی می‌کنیم.

بعد از اینکه شخص مورد نظر از پیج شما دیدن کرده و میزان فالوورهای شما را بررسی می‌کند، اگر از موضوع پیج شما خوشش آمده باشد، به احتمال زیاد شما را فالوو می‌کند، چون اگر اینکار را نکند فکر می‌کند که یک چیزی را از دست داده و همین حس باعث می‌شود آن شخص شما را فالوور کند، به همین راحتی شما با استفاده از تعدادی فالوور fake به تدریج می‌توانید فالوور‌های طبیعی و واقعی و هدفمند جذب کنید و با سرعت نور در اینستاگرام ترقی کنید.

دومین مزیتی که فالوور فیک می‌تواند برای شما داشته باشد این است که بعد از تهیه فالوور فیک مشتریان شما دیگر خیلی راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند و ما بارها و بارها فروشگاه‌هایی را دیده‌ایم که به دلیل عدم اعتماد کاربر به آن‌ها از خرید منصرف شده و همین عامل باعث عدم موفقیت آن فروشگاه‌ها شده است.

یکی از راه‌ حل‌های عالی برای فروشگاه‌های تازه کار برای جذب مشتری و اعتماد سازی همین فالوورهای فیک است که می‌تواند بسیار برای شما مفید باشد، همانطور که بالاتر نیز گفتیم اولین چیزی که شخص در یک پیج بررسی می‌کند تعداد فالوور‌های آن است، شما با تهیه فالوور فیک این حس قابل اعتماد بودن را به مشتری القا کرده و تا حد زیادی می‌توانید مشکل عدم اعتماد را حل کنید.

آیا خرید فالوور فیک اینستاگرام واقعاً ضروری است؟

آیا خرید فالوور فیک اینستاگرام واقعاً ضروری است؟

اگر واقعاً دوست دارید به سرعت در اینستاگرام رشد کنید، بله خرید فالوور فیک یک کار لازم و ضروری برای شما است. و فکر نکنید که شما تنها کسی در دنیا هستید که فالوور فیک برای اکانت اینستاگرام خود خریداری می‌کند، خیر، تقریباً تمام پیج‌های بزرگی که در اینستاگرام می‌بینید درصد قابل توجهی فالوور فیک دارند و در واقع اکثر این پیج‌ها در ابتدا تنها با استفاده از کمک گرفتن از همین فالوور‌های فیک مسیر پیشرفت در اینستاگرام را با سرعت طی کرده‌اند تا به امروز که به این جایگاه رسیده‌اند.

پس اگر می‌خواهید با رقبا‌یتان در اینستاگرام رقابت کنید و از آن‌ها پیشی بگیرید باید از ابزار‌های موجود همانند فالوور فیک، و سایر خدمات اینستاگرام همانند لایک و یا بازدید اینستاگرام استفاده کنید چرا که رقبای شما از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند و شما نمی‌توانید دست خالی با آن‌ها رقابت کنید.

چرا GETVIRAL را برای خرید فالوور فیک انتخاب کنیم؟

چرا گت وایرال بهترین مکان برای خرید فالوور فیک است؟

همانطور که میدانید در حوزه خدمات اینستاگرام تا دلتان بخواهد فروشگاه وجود داشته و هر کدام ادعا‌های خاص خود را دارند، اما آیا همه‌ی آنها قابل اعتماد هستند؟ آیا همه‌ی آن‌ها خدماتی مفید و باکیفیت به شما می‌دهند؟ قطعاً خیر، با جرات می‌توانیم به شما بگوییم ما تقریباً تمام فروشگاه‌های حوزه اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم و تنها تعداد بسیار اندکی از آن‌ها واقعاً به نیاز کاربر احترام می‌گذارند و سرویس‌هایی باکیفیت ارائه می‌کنند، یکی از این فروشگاه‌ها گت‌وایرال است، این را ما نمی‌گوییم، بلکه مشتریان قبلی ما اینگونه در مورد گت وایرال صحبت می‌کنند.

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که تنها یک بار از گت وایرال خرید کند و اکثر مشتریان ما بعد از یک بار سفارش تبدیل به مشتری دائمی ما شده و تمام خرید‌های خود را از ما انجام می‌دهند و به گفته‌ خود آن‌ها ما را به دوستان و نزدیکان خود نیز پیشنهاد می‌دهند. اما ما این محبوبیت و جایگاه را به راحتی بدست نیاورده‌ایم و سال‌ها تلاش مستمر و سخت باعث شده است که هم اکنون مشتریان ما رضایت حداکثری را از خدمات گت وایرال داشته باشند.

خرید فالوور فیک اینستاگرام از گت وایرال چگونه است؟

خرید فالوور فیک اینستاگرام از گت وایرال چگونه است؟

خرید فالوور تقلبی اینستاگرام از گت وایرال یکی از کارهای بسیار ساده‌ای است که هر شخصی با هر سطح سواد و توانایی می‌تواند اینکار را انجام دهد، در ادامه به صورت کلی نحوه ثبت سفارش فالوور تقلبی در گت وایرال را بررسی خواهیم کرد.

در گام اول شما با ورود به صفحه فالوور فیک (تقلبی) در گت وایرال بسته‌های مختلف فالوور تقلبی را مشاهده می‌کنید، بعد از بررسی دقیق بسته‌های آماده فالوور فیک بر حسب نیاز یکی را انتخاب کرده و روی گزینه “سفارش دهید” بزنید، اگر بسته مورد نظر شما در بین بسته‌های موجود نبود می‌توانید با تیم پشتیبانی گت وایرال ارتباط برقرار کرده و از آن طریق به تعداد دلخواه اقدام به خرید فالوور Fake به تعداد دلخواه بکنید.

در گام دوم شما وارد صفحه نهایی کردن خرید و ثبت اطالعات پیج خود می‌شوید، در این قسمت شما در سمت راست باید اطلاعات صفحه اینستاگرام خود که همان آیدی اینستاگرام شما است را وارد کنید، دقت داشته باشید که آیدی را بدون @ و سایر حروف اضافه وارد کنید، در کادر پایینتر نیز شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در آخر یکبار دیگر اطالعات خود را بررسی کرده و از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید و در نهایت بر روی گزینه “ثبت سفارش” بزنید.

در گام سوم شما به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و می‌بایست با ورود اطالعات خواسته شده مبلغ سرویس انتخابی را واریز کنید، بعد از پرداخت موفقیت آمیز به شما یک کد پیگیری نمایش داده می‌شود که باید آن کد را در یک جای مطمئن یادداشت فرمایید چرا که ممکن است بعداً به آن نیاز پیدا کنید.

بعد از نهایی شدن سفارش شما، فالوور‌های تقلبی بسته سرعت سرور در مدت زمان کوتاهی به پیج شما اضافه می‌شوند و شما می‌توانید از افزایش فالوور‌های خود لذت ببرید.

بهترین مکان برای خرید فالوور فیک ایرانی ارزان کجاست؟

بهترین مکان برای خرید فالوور فیک ایرانی ارزان کجاست؟

خیلی از افراد این سوال را از ما می‌پرسند که بهترین پلتفرم برای خرید فالوور فیک ایرانی ارزان کجاست؟ تنها جایی که سرویس فالوور  فیک ایرانی و ارزان را به کاربران ارائه می‌دهد، گت وایرال است. تیم گت‌وایرال با تلاش فراوان و استفاده از دانش تخصصی و ویژه یک نوع فالوور فیک، با اکانت‌هایی ایرانی و با قیمتی ارزان را ایجاد کرده است که در نوع خود بی سابقه است.

معمولاً فروشگاه‌هایی که فالوور فیک ایرانی به شما عرضه می‌کنند، ویژگی ارزان بودن را ندارند و با قیمتی بالایی فالوور فیک ایرانی را به شما ارائه می‌دهند اما ما در گت‌ وایرال همه‌ چیز را طبق خواسته‌های شما کاربران عزیز چیده‌ایم و سرویس فالوور فیک ایرانی ارزان را برای اولین با در ایران به شما عرضه می‌کنیم.

آیا خرید فالوور فیک تاثیر منفی دارد؟

آیا خرید فالوور فیک تاثیر منفی دارد؟

اگر بخواهیم به این سوال بصورت کوتاه پاسخ دهیم باید بگوییم خیر، خرید فالوور فیک نمی‌تواند تاثیر منفی روی پیج شما بگذارد و بالعکس می‌تواند بسیار هم برای شما و کسب و کار اینستاگرامی‌تان مفید باشد. مخصوصاً اگر در کنار فالوور فیک از یک سری روش‌های تقویتی دیگر استفاده کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای حداکثر کردن اثر فالوور فیک شما باید یک تقویم محتوایی برای تولید محتوا در اکانت اینستاگرام خود داشته باشید و تولید محتوا را به صورت مستمر انجام دهید. زمانی که شما تولید محتوا و افزایش فالوور فیک را بصورت همزمان انجام می‌دهید تاثیر فوق‌العاده‌ای مشاهده می‌کنید. در واقع شما با اینکار کاری می‌کنید که الگوریتم‌های اینستاگرام شما را در دسته‌ی پیج‌های مفید قرار داده و با پیشنهاد شما به سایر افراد علاقه‌مند به حوزه فعالیتتان و نمایش شما در اکسپلور، باعث رشد فالوور‌های واقعی و طبیعی شما نیز شود.

قیمت فالوور فیک

قیمت همیشه یکی از مقوله‌های مهم و تاثیر گذار در هر حوزه‌ای است و عوامل زیادی در قیمت گذاری دخیل هستند. در مورد فالوور فیک نیز این موضوع وجود داشته و قیمت مناسب برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت فالوور فیک

درست است که تمامی بسته‌های فالوور فیک با یک نام در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند اما قیمت‌های متفاوتی دارند این موضوع به دو عامل مهم بستگی دارد اولین موضوع میزان سودی است که صاحب فروشگاه می‌خواهد از فروش این سرویس بدست بیاورد و دوم کیفیت آن سرویس است که اکثر سرویس‌های آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

اما این موضوع در گت وایرال فرق می‌کند و ما اینجا با توجه به سیاست‌های خود و اهمیت زیاد به مشتری، سود حاصل از فالوور فیک را به کمترین حالت ممکن رسانده و از طرفی از کیفیت آن نیز کم نکردیم تا مشتریان همچنان از خرید از ما رضایت داشته باشند، این یکی از دلایلی است که ما توانسته‌ایم در مدت زمان فعالیت خود این همه مشتری راضی داشته باشیم.

گت وایرال

گت وایرال تیمی متشکل از جوان‌هایی با انگیزه و متخصص که در ابتدا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده و سپس وبسایت خود را بصورت رسمی راه‌اندازی کرد، ما در مدت زمان فعالیت خود همیشه سعی کرده‌ایم پشتیبانی واقعی از مشتری داشته باشیم و در تمام مراحل قبل و بعد از خرید همراه مشتری بوده و رضایت مشتری را مهم‌ترین رسالت خود قرار دهیم.

اکنون گت‌وایرال به عنوان یک مرجع معتبر در میان فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام شناخته شده و ما روز به روز در تلاشیم تا خدمات خود را بهبود بخشیده، پشتیبانی خود را قوی‌تر کنیم و در عین حال خدماتی با قیمتی مقرون بصرفه به مشتریان خود ارائه عرضه کنیم.

پاسخ به سوالات مهم در مورد فالوور فیک

در این بخش به برخی از سولات پر تکرار در رابطه با خرید فالوور فیک اینستاگرام یا همان فالوور تقلبی اینستاگرام پاسخ خواهیم داد.

آیا خرید فالوور فیک اینستاگرام موثر است؟

بله، شاید این نوع فالوور هیچ نوع فعالیتی نداشته باشند و پست‌های شما را لایک و بازدید نزنند. اما مزایای خاص خود را دارند. شما می‌توانید با بالا بردن فالوور فیک عدد فالورهای خود را بالا برده و همین عاملی است برای اینکه افرادی که از پیج شما دیدن می‌کنند دید متفاوت‌تری نسبت به شما داشته و به شما اعتماده کرده و اقدام به دنبال کردن شما بکنند و یا یک کالا و خدمات از شما خریداری کنند.

آیا خرید فالوور فیک ضرر دارد؟

خیر، فالوور فیک هیچگونه تاثیر منفی برای پیج شما به دنبال ندارد و برعکس در مسیر رشد پیج اینستاگرام شما به شما کمک کرده و باعث می‌شود که مسیر رشد شما هموارتر شده و همیشه چند گام جلوتر از رقبای خود قرار داشته باشید.

بهترین و ارزانترین فالوور فیک را از کجا بخریم؟

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بهترین و ارزانترین فالوور فیک موجود در ایران متعلق به گت‌وایرال بوده و قبل و بعد از خرید تیم پشتیبانی ما 24 ساعته در اختیار شما خواهد بود.

آیا خریدن فالوور فیک قانونی است؟

بله، هیچ جای دنیا قانونی برای منع فالوور فیک نوشته نشده است. روزانه میلیون‌ها فالوور فیک برای پیج‌های مختلف ارسال می‌شود و خیلی از این پیج‌ها متعلق به افراد معروف و شناخته شده‌ای هستند که به واسطه همین فالوورهای فیک در اینستاگرام مشهور شده‌اند.

آیا فالوور فیک قابل تشخیص است؟

بستگی دارد چون فالوور فیک کیفیت‌های مختلفی داشته و برخی از آن‌ها قابل تشخیص هستند، اما اگر از سرویس فالوور فیک گت‌وایرال خرید کنید این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین و باکیفیت‌ترین فالوور فیک را برای شما ارسال کنیم که توسط افراد قابل تشخیص نباشد.

ویژگی‌های فالوور فیک خوب چیست؟

  • داشتن اکانت‌هایی باکیفیت و دارای پروفایل و پست
  • قیمت مناسب و پشتیبانی مناسب
  • میزان ریزش کم
  •  سرعت ارسال مناسب
  •  غیر قابل تشخیص بودن
5/5 - (1 امتیاز)
فهرست
چت کنید
1
سلام، چطور می‌توانم به شما کمک کنم؟